Πηγές αναφέρουν ότι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας επιστροφής του twin turbo AMG V8 κινητήρα στις σειρές C-Class και E-Class της Mercedes ως ένα μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος έως τοπ 2026.
Επί του παρόντος η Mercedes-AMG C63 S E Performance παράγει συνδυαστικά 671 ίππους από έναν superturbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος. Ομοίως, η επερχόμενη παραλλαγή AMG E63 της νέας E-Class αναμένεται να είναι εξοπλισμένη με PHEV-six inline.
Ο Georg Kacher από το Car And Driver επικαλούμενος ανώτερους μηχανικούς αναφέρει ότι ο κινητήρας V8 4,0 λίτρων M177 υπόκειται σε επεξεργασία ώστε να πληροί τα σημαντικά αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7. Σύμφωνα με την έκθεση, οι τρέχουσες γενιές της C-Class και της E-Class χρειάζονται «μικρές αλλαγές στο αμάξωμα» προκειμένου να είναι συμβατές με ένα PHEV που βασίζεται σε V8.
Ένα παρόμοιο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιείται ήδη στις παραλλαγές E Performance των τετράθυρων κουπέ και S63 sedan της Mercedes-AMG GT63 S, με συνδυασμένη ισχύ 831 ίππων και 791 ίππων αντίστοιχα. Η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ονομασία των V8 PHEV στις σειρές C-Class και E-Class, αλλά η ονομασία E73 φαίνεται πιθανός υποψήφιος για τον νέο βασιλιά των επιδόσεων. Αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να συναγωνιστεί την επερχόμενη BMW M5, η οποία αναμένεται επίσης να είναι εξοπλισμένη με έναν ηλεκτροκίνητο V8 κινητήρα.