H Mazda κατασκευάζει ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής με περιστροφικό κινητήρα, κάτι που έχει να γίνει τουλάχιστον μια δεκαετία από την κυκλοφορία του RX-8 έχει διακοπεί από τον Ιούνιο του 2012.
Η Mazda δεν θα κυκλοφορήσει ένα νέο RX-9, αλλά ο περιστροφικός κινητήρας της Mazda θα χρησιμοποιηθεί στο MX-30 e-SKYACTIV R-EV. Πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό crossover μοντέλο το οποίο διαθέτει μπαταρία 17,8 kWh που τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 168 ίππων με συνολική αυτονομία 85 χιλιομέτρων, η οποία σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία είναι επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες των ιδιοκτητών.
Εάν χρειαστεί να κινηθεί κάποιος περαιτέρω, ο περιστροφικός κινητήρας 0,8 λίτρων της Mazda ενεργοποιείται και λειτουργεί ως γεννήτρια. Χάρη σε αυτή την ενίσχυση με τον περιστροφικό κινητήρα, το crossover έχει την δυνατότητα να διανύσει πάνω από 600 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να επαναφορτίστεί ή να ανεφοδιαστεί με καύσιμο.
Όσον αφορά τον ίδιο τον περιστροφικό κινητήρα, η Mazda είπε ότι έχει «προσαρμοσθεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας» καθώς είναι και 15 κιλά ελαφρύτερος από τη μονάδα Renesis με δύο ρότορες που χρησιμοποιείται στο RX-8.
Η Mazda έχει κατασκευάσει σχεδόν δύο εκατομμύρια οχήματα εξοπλισμένα με περιστροφικό κινητήρα όλα αυτά τα χρόνια και το MX-30 θα προστεθεί σε αυτά όταν με το καλό φτάσει στην Ευρώπη αργότερα φέτος.
Όλες οι ειδήσεις