EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Lancia ανακατεύει το ελληνικό αλφάβητο: Ypsilon, Gamma και σειρά έχει το… Delta!

i-lancia-anakatevei-to-elliniko-alfavito-ypsilon-gamma-kai-seira-echei-to-delta-744105

Το αυτοκίνητο με το ελληνικό γράμμα του μεγαλύτερου «ειδικού βάρους» στην ιστορία της εταιρείας, έρχεται το 2028

Αλλαγή στρατηγικής και νέοι στόχοι για τον όμιλο Stellantis, μετά την αποχώρηση του Tavares. Μέσα στα πλαίσια αυτής της πλήρους επανεξέτασης των μελλοντικών πλάνων, συμπεριλαμβάνεται φυσικά και η Lancia, η οποία μετά από μια μεγάλη περίοδο απουσίας από την αγορά, φαίνεται πως «επανεκκινεί» δυναμικά.

Η Υpsilon έκανε την αρχή και οι rally βλέψεις έδειξαν τις προθέσεις σχετικά με την τοποθέτηση και τον χαρακτήρα που θέλουν να προσδώσουν στην Lancia, στο νέο της αυτό ξεκίνημα. Σειρά έχει η Gamma, που αναμένεται το 2026 και θα αποτελεί την «ναυαρχίδα» της εταιρείας, σημαντικό ωστόσο είναι, ότι σε αντίθεση με την «πολιτική» του Τavares που ήθελε τις νέες Lancia να είναι αμιγώς ηλεκτρικές, θα υπάρξει και μια υβριδική έκδοση.

Η Gamma θα είναι ένα «σημαντικό μοντέλο για την επιτάχυνση της διείσδυσης της Lancia σε αγορές εκτός Ιταλίας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Luca Napolitano, προσθέτοντας επίσης ότι δεν τίθεται θέμα εσωτερικού ανταγωνισμού με τα μοντέλα της DS: «Όσον αφορά τη σχεδίαση και τους πελάτες, οι δύο μάρκες έχουν διαφορετική τοποθέτηση και στόχευση». Η νέα Gamma, θα βασίζεται στην Stla Medium πλατφόρμα της Stellantis και υπάρχει λόγος για αυτό.

«Το να παρουσιάσουμε την Gamma δομημένη πάνω στην μεγάλη πλατφόρμα μας (Stla Large) θα ήταν μεγάλη πρόκληση», παραδέχτηκε o Napolitano. «Θα ανταγωνιζόμασταν σε κατηγορίες όπου κυριαρχούν οι Γερμανοί, οι οποίοι έχουν μια πολύ πιστή πελατειακή βάση και θα είχαμε ανεβάσει επίσης πολύ την τιμή».

Για την νέα Delta όμως, η προσέγγιση είναι εντελώς διαφορετική και κατά πάσα πιθανότητα, ενδέχεται να αποτελέσει και ένα μοντέλο, εκτός της modular λογικής του ομίλου, που θέλει τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών που βρίσκονται υπό την στέγη του, να μοιράζονται κοινές πλατφόρμες.

«Τη νέα Delta την οραματιζόμαστε ως μια εξέλιξη και συνέχεια της ιστορικής προκατόχου, πιο μυώδη, με αναλογίες πιστές στο αρχικό σχέδιο. Υπάρχει μια πιθανότητα να το καταφέρουμε με βάση την medium πλατφόρμα αλλά αξιολογούμε άλλες προοπτικές». Η νέα Delta αναμένεται να παρουσιαστεί το 2028 και κατά πάσα πιθανότητα, όπως και η Gamma, θα διατιθεται και σε υβριδικη έκδοση.

«Υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει μεταξύ της Ypsilon και της Gamma»,  ανέφερε επίσης ο Napolitano, «Εγώ, ως επικεφαλής της Lancia, όμως, δεν θα έφευγα ποτέ πάνω από τη Β κατηγορία», πράγμα που σημαίνει ότι η γκάμα της εταιρείας μάλλον δεν θα συμπεριλαμβάνει μοντέλα μεγαλύτερα της Gamma και μένει να δούμε το αν πέραν των τριών αυτών μοντέλων της Lancia, θα διαμμορφωθεί μια γκάμα με περισσότερες προσθήκες.

Πηγή: Quattroruote.it 

Όλες οι ειδήσεις

Γιατί τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερα και πιο βαριά σε σχέση με αυτά του παρελθόντος;

Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX Hybrid+: Άκρως οικογενειακό και… υβριδικό!

Νέο Honda Prelude: Πότε έρχεται στην Ευρώπη;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο