EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Kumho Tire συνεργάζεται με την AC Milan και διοργανώνει το “Kumho’s Driving Experience Event”

i-kumho-tire-synergazetai-me-tin-ac-milan-kai-diorganonei-to-kumhos-driving-experience-event-725361

Η εκδήλωση της Kumho Tire, “Kumho’s Driving Experience” έγινε στο Vairano Circuit στο Μιλάνο, δίνοντας μια σπουδαία ευκαιρία σε Ευρωπαίους πελάτες του brand, να πάρουν μια γεύση από τις επιδόσεις των ελαστικών Kumho.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η εδραίωση μιας στενής συνεργασίας μεταξύ της Kumho Tire και των Ευρωπαίων πελατών της, ενώ σε αυτή παραβρέθηκαν κορυφαία στελέχη της εταιρείας, όπως ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Jung Il-taik. Η Kumho γνώρισε σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια, με ετήσια αύξηση πωλήσεων άνω του 20% κατά μέσο όρο, ενώ μόνο πέρσι, σημείωσε ανάπτυξη 44%. Αυτή η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε στρατηγικές έρευνας και ανάπτυξης, προσαρμοσμένες στην ευρωπαϊκή αγορά. Πρόσφατα, έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες σε ανεξάρτητες δοκιμές ελαστικών που πραγματοποιήθηκαν από τα παγκοσμίου φήμης γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου ADAC Motorwelt και Auto Bild, επιδεικνύοντας στους καταναλωτές τα εξαιρετικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της.

Kumho

Επιπλέον, η Kumho Tire προσκάλεσε επιχειρηματικούς συνεργάτες και καταναλωτές σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, στο Στάδιο Σαν Σίρο, μεταξύ της Ίντερ και της AC Milan, με την οποία η Kumho Tire υπέγραψε πρόσφατα χορηγική συμφωνία. Η ιδέα πίσω από την εκδήλωση ήταν να δοθεί η ευκαιρία στους ευρωπαίους επιχειρηματικούς εταίρους της να γνωρίσουν από πρώτο χέρι την εξαιρετική απόδοση των προϊόντων Kumho Tire. Η τεχνολογική εξειδίκευση Kumho έχει αναγνωριστεί στην Ευρώπη, με αφορμή μια διαδικασία επέκτασης του δικτύου πωλήσεων και ανάπτυξης νέων αγορών.

Η Kumho Tire έχει υπογράψει παγκόσμιες συμφωνίες συνεργασίας με πολλούς μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλικής AC Milan της Ιταλίας, της Βρετανικής ΒTottenham Hotspur, της Γερμανικής Bayer 04 Leverkusen, της Τσέχικης FK Mladá Boleslav και της Ελβετικής BSC Young Boys. Είναι επίσης επίσημος χορηγός των πρωταθλημάτων NBA και NBA G στη Βόρεια Αμερική. Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει τις επενδύσεις και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ώστε να έρθει πιο κοντά με πελάτες σε όλο τον κόσμο, ως μέρος μιας προσπάθειας να ενισχύσει τη θέση της ως premium brand.

Όλες οι ειδήσεις

Γιατί αυξάνεται η χρήση βιοπλαστικών στα αυτοκίνητα;

Carlos Tavares: H Maserati, δεν πωλείται

Τι ετοιμάζει η Rimac για το Monterey Car Week;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο