ECO CARS

Η Ιταλία εναντίον Ε.Ε. για την απαγόρευση των θερμοκινητήρων

i-italia-enantion-e-e-gia-tin-apagorefsi-ton-thermokinitiron-651520

Η Ιταλία εξέφρασε την αντίρρησή της  στην πρόταση της Κομισιόν να απαγορεύσει την πώληση οχημάτων εσωτερικής καύσης στην ΕΕ. Ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Matteo Salvini, ισχυρίστηκε ότι η πρόταση αυτή δεν έχει "οικονομικό, περιβαλλοντικό ή κοινωνικό νόημα".

Ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας - ο οποίος είναι γνωστός για την στάση του κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης- πιστεύει ότι η ατζέντα της Ένωσης δεν βοηθάει το περιβάλλον, και αναφέρθηκε σε «ψευδό-περιβαλλοντικό φονταμενταλισμό».

O Salvini επίσης επέκρινε τα σχέδια της ΕΕ να εισαγάγει πρότυπα Euro 7 ως το 2025, τα οποία στοχεύουν στην μείωση της μείωση της ποσότητας των οξειδίων του αζώτου που εκπέμπονται επιπλέον  περίπου κατά 25%. Μια ιδέα που συμμερίζεται ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος έχει υποστηρίξει, ότι το παραπάνω βήμα θα επιβραδύνει την μετάβαση του κλάδου στην ηλεκτροκίνηση.

Με την ηλεκτρική ενέργεια  να  φθάνει σε νέες υψηλές τιμές και με ορισμένες περιοχές στην Ευρώπη να αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο διακοπής ρεύματος τον προσεχή χειμώνα, εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της πλήρους ενεργοποίησης της μεταφοράς με ηλεκτρικά οχήματα. Η Ελβετία εξετάζει ήδη το ενδεχόμενο των απαγορεύσεων των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς διαφαίνεται μια επικείμενη ενεργειακή κρίση.

Εν τω μεταξύ, η Ιταλία έχει επιδείξει την αντίρρησή της  ενάντια στον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για σταδιακή κατάργηση των οχημάτων εσωτερικής καύσης. Νωρίτερα φέτος, η Ιταλία  ήταν μέλος ενός συνασπισμού χωρών συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Πορτογαλίας, της Ρουμανίας και της Σλοβακίας, οι οποίες πρότειναν την αναβολή της ημερομηνίας διακοπής πώλησης οχημάτων εκπομπής καυσίμων για το 2040.

Το 2021, όπως αναφέρθηκε, η χώρα βρισκόταν σε συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση για να εξαιρέσει τους κατασκευαστές  χαμηλού όγκου ρύπων της χώρας από την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ο Ιταλός υπουργός είχε επίσης προτείνει στο παρελθόν να διεξαχθεί δημοψήφισμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την απόφαση, τονίζοντας την ανάγκη οι εργαζόμενοι του εργοστασίου Mirafiori να έχουν τον πρώτο λόγο προτού δοθεί πλεονέκτημα στην Κίνα.

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο