Με ανακοίνωση της που προέρχεται από το γραφείο τύπου, η Ferrari γνωστοποίησε την παρότρυνση της προς τους εργαζομένους της να αγοράσουν τις μετοχές της.
Το «πλάνο ιδιοκτησίας μετοχών ευρείας βάσης» της Ferrari που θα λανσαριστεί στις αρχές του επόμενου έτους, θα επιτρέψει στους εργαζόμενους να γίνουν μέτοχοι αγοράζοντας μια εφάπαξ επιχορήγηση μετοχών. Αυτές θα έχουν αξία έως και 2.065 ευρώ.
Εάν οι μετοχές διατηρηθούν για τουλάχιστον τρία χρόνια, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα αγοράς επιπλέον μετοχών, αλλά όχι περισσότερο από το 15 τοις εκατό της αξίας της πρώτης αγοράς. Ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι εδρεύουν στην Ιταλία, το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο και σε όσους εργάζονται στο εξωτερικό. Η αγορά μιας μετοχής δεν θα επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις και στην πραγματικότητα, μιας και η αυτοκινητοβιομηχανία θα καλύψει το κόστος που συνεπάγεται η διαχείριση του σχεδίου.
Αν αναρωτιέστε σε ποιον ανήκει η Ferrari, η ολλανδική εταιρεία Exor NV έχει μερίδιο 24,44%, ακολουθούμενη από την Trust Piero Ferrari με 10,39%, του Piero Ferrari του δεύτερου και μοναδικού εν ζωή γιου του Enzo Ferrari. Ακολουθούν οι επενδυτικές εταιρείες BlackRock με 5,69% και T. Rowe Price Associates με 4,48%. Το υπόλοιπο 55% είναι άλλοι μέτοχοι του δημοσίου. Η Ferrari έγινε δημόσια εισηγμένη εταιρεία το 2015 αφού η FCA αποφάσισε να τη διασπάσει σε ξεχωριστή μονάδα.
Το αγαπάτε ή το μισείτε, το μέλλον είναι αναπόφευκτα ηλεκτρικό. Η Ferrari αναμένει ότι τα υβριδικά θα αντιπροσωπεύουν το 40% των ετήσιων παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Τα EV προβλέπεται επίσης να έχουν μερίδιο 40% έως το 2030, αφήνοντας μόνο 20% για οχήματα που κινούνται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Δεν έχουν χαθεί όλες οι ελπίδες για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος, Benedetto Vigna είπε ότι «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη πολλά να δώσουν» όταν ρωτήθηκε σχετικά με το πώς τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να σώσουν τους βενζινοκινητήρες.