EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η ενσωματωμένη πλοήγηση στα αυτοκίνητα… έχασε τον δρόμο της

i-ensomatomeni-ploigisi-sta-aftokinita-echase-ton-dromo-tis-718139

H Ferrari ο πρώτος από τους κατασκευαστές που θα υλοποιήσει αυτό που σκέφτονται όλοι, δηλαδή την κατάργηση της

Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από τότε που τα «Navi» συστήματα στα αυτοκίνητα ήταν ένα από τα πιο ποθητά και προηγμένα συστήματα πρόσθετου εξοπλισμού. Ενσωματωμένοι ψηφιακοί χάρτες με στίγμα σε πραγματικό χρόνο και οδηγίες για να φτάσεις ακριβώς στον προορισμό σου; Φυσικά και θέλαμε όλοι κάτι τέτοιο!

Μετά ήρθαν τα smartphone βέβαια και το ίδιο σύστημα χώραγε στην πίσω τσέπη του παντελονιού ή σε ένα τσαντάκι. Κάπως έτσι, η πλοήγηση μετατράπηκε σε κάτι κοινό για όλους, ακόμα και για αυτή την Μαρία με το σπασμένο πόδι. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι χάρτες ήταν πάντα ενημερωμένοι, απέκτησαν ειδοποιήσεις και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά, τα οποία τα ενσωματωμένα στα αυτοκίνητα συστήματα, έβλεπαν με το κιάλι, κυρίως λόγω αδυναμίας συχνών updates.

Αποτέλεσμα ήταν τα Navi συστήματα των αυτοκινήτων να μείνουν πολύ πίσω, να εξακολουθούν να είναι πιο δύσχρηστα και τελικά να κατέληξουν… στον «πάγο», με τους οδηγούς να προτιμούν την ευκολία των smaprthones. Για ποιο λόγο λοιπόν οι κατασκευαστές να σπαταλούν πολύτιμη έκταση στις οθόνες και γραμμές κώδικά για κάτι που πλέον ούτε δελεαστικό είναι σαν στοιχείο εξοπλισμού αλλά ούτε και χρησιμοποιείται;

Η Ferrari, δια στόματος του διευθυντή marketing, Emanuele Carando, είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που δηλώνει ανοικτά αυτό που σκέφτονται και όλοι οι άλλοι, ότι δηλαδή τα ενσωματωμένα στα αυτοκίνητα συστήματα πλοήγησης θα αποτελούν σύντομα παρελθόν. Μάλιστα ο ιταλικός οίκος, με μια «άμ’ έπος άμ’ έργον» κίνηση, σκοπεύει να καταργήσει αυτό το εξοπλιστικό στοιχείο στα μοντέλα της, προσφέροντας πλοήγηση δια μέσου pairing με συσκευές Android η iOS λειτουργικού, στα Android Auto και Apple CarPlay αντιστοίχως.

Σε ότι αφορά στο δεύτερο, οι δυνατότητες που αποκαλύφθηκαν στην τελευταία, έτοιμη για λανσάρισμα, έκδοση του, δείχνει ότι τα third party αυτά συστήματα λειτουργικού, θα αποκτήσουν σταδιακά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στον έλεγχο και στην λειτουργία ενός αυτοκινήτου. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνουν οι κατασκευαστές, είναι να προσφέρουν μεγάλες σε έκταση επιφάνειες οθονών. Βολικό, αν μη τι άλλο!

Όλες οι ειδήσεις

Πάνω από 70 μοναδικά supercars στην Αθήνα: Υπερθέαμα σε τέσσερις τροχούς [εικόνες & βίντεο]

Αποκαλυπτήρια για το FIAT Grande Panda!

Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 1 στην Ελλάδα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο