Το Σάββατο 27 Μαΐου του 2023, η ομάδα του HTTC διοργάνωσε το πρώτο της νυχτερινό Open Track Day, και εμείς το επισκεφτήκαμε για να ζήσουμε την εμπειρία.
Το HTTC από το 2015 που εισήλθε στoν τομέα της διοργάνωσης track days αυτοκινήτων, συνεχίζει δυναμικά μέχρι και σήμερα πάντα σε συνεργασία με το Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Από το 2016, η ομάδα έχει κάνει τα πρώτα της αναγνωριστικά βήματα και στην διοργάνωση Drift days, στην ίδια πίστα.
Το βραδινό track day αποτελεί σίγουρα μια ιδιαίτερη εμπειρία, αφού πέρα από τη μαγευτική θέα κατά τη δύση του ηλίου, οι απαιτήσεις για τους οδηγούς γίνονται πολύ μεγάλες, αφού η ορατότητα είναι περιορισμένη. Όπως σε κάθε event για τη συμμετοχή υπάρχουν αυστηρά πρότυπα και κανόνες συμμετοχής, τους οποίους οι οδηγοί πρέπει να ακολουθήσουν κατά γράμμα προκειμένου να συμμετέχουν και να οδηγήσουν στην πίστα. Μόλις μάθαμε για τη διοργάνωση του βραδινού trackday, επικοινωνήσαμε με την ομάδα του HTTC και αμέσως δηλώσαμε συμμετοχή, υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου, κ. Λεκάκη.
Να σημειωθεί ότι είχαμε στην διάθεσή μας την “βασική” έκδοση της αμιγώς ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-e, με τη κίνηση στους πίσω τροχούς, τη μεγάλη μπαταρία 98.7 και τους σχεδόν 300 ίππους. Δεν πήγαμε με το σκεπτικό να “γράψουμε” χρόνο, αφού το ηλεκτρικό SUV σε αυτή την έκδοση έχει έναν περισσότερο “GT” χαρακτήρα και τα, σχεδόν ακατάλληλα για οδήγηση στην πίστα, ελαστικά Continental Premium Contanct 6 (225/60/R18).
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η ώρα έναρξης του trackday ήταν στις 18:00, η προσέλευση όμως ήταν δυνατή 1 ώρα πριν, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν χρόνο να προετοιμαστούν. Έχοντας μπόλικη διαθέσιμη αυτονομία για να “σπαταλήσουμε” σε γύρους, κάναμε μόνο μια στάση για φωτογράφιση στους φορτιστές των Σ.Ε.Α. Μεγάρων, και συνεχίσαμε για την πίστα.
Ήμασταν στον προορισμό μας πριν από τις 18:00 και ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα που θα έκαναν “προπόνηση” είχαν φτάσει. Το πρώτο που αντικρίσαμε όμως, ήταν το ειδικά βελτιωμένο για χρήση στην πίστα, αυτοκίνητο που διαθέτει η ομάδα του HTTC, για μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης ή συνοδήγηση στην πίστα. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη περίσταση του νυχτερινού event, ήταν εφοδιασμένο με έξτρα προβολείς. Το φωτογραφίσαμε δίπλα στην θηριώδη Mustang και προμηθευτήκαμε το ειδικό βραχιολάκι, που θα μας επέτρεπε την είσοδο στην πίστα.
Λίγο αργότερα, τα πρώτα αυτοκίνητα ξεκίνησαν τους αναγνωριστικούς γύρους και την προθέρμανση. Δεν γίνεται να μην αναφέρουμε την “παρέα” των Subaru Impreza, το καλοστημένο Civic, το εξαιρετικό Escort και την εντυπωσιακή Bmw e30. Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω όμως, οι συμμετοχές ήταν πολλές και τα αυτοκίνητα ιδιαίτερα, με το αγωνιστικών προδιαγραφών Leon TCR να ξεχωρίζει λίγο περισσότερο.
Όσον αφορά τη “δική μας” Mustang, κάναμε πολλούς γύρους για να διαπιστώσουμε ότι το εξαιρετικό στήσιμο της, το ακριβές τιμόνι της και τα πολύ δυνατά φρένα της είναι ικανά για πολλούς γύρους. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της θερμοκρασίας της συγκεκριμένης έκδοσης, είναι αρκετά ευαίσθητα και δεν επιτρέπουν αλλεπάλληλους δυνατούς γύρους. Ευχαριστούμε πολύ, τον εκπαιδευτή Γιώργο Καραμέρη για την συνοδήγηση.
Το σκηνικό γινόταν όλο και πιο εντυπωσιακό, όσο έπεφτε ο ήλιος. Οι συνθήκες γινόντουσαν ολοένα και πιο απαιτητικές και μετά τις 21:00, το trackday απέκτησε το βασικό του νόημα. Σκοτάδι, τα φώτα και ο ανατριχιαστικός ήχος από τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν, μας έχουν μείνει στο μυαλό. Οδηγοί και θεατές, με πολιτισμένο τρόπο παρακολούθησαν, και όποτε υπήρξαν προβλήματα εντός πίστας, η διοργάνωση είχε φροντίσει για την άμεση αντιμετώπιση.
Περισσότερες πληροφορίες για μελλοντικά trackdays του HTTC, μπορείτε να δείτε εδώ.