EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ducati γιορτάζει τα 30 χρόνια της Monster με μια ειδική έκδοση

i-ducati-giortazei-ta-30-chronia-tis-monster-me-mia-eidiki-ekdosi-679013

Η Ducati γιορτάζει τα 30 χρόνια της Monster με μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, μόλις 500 αριθμημένων μονάδων.

Η έκδοση Monster 30° Anniversario είναι ο φόρος τιμής  στη  μοτοσυκλέτα που έφερε επανάσταση στον κόσμο των δύο τροχών και η οποία από το 1993 έχει κατακτήσει την καρδιά περισσότερων από 350.000 Monsteristi σε όλο τον κόσμο.

Η ιδέα πίσω από την δημιουργία της Monster ήταν πάντα: ένας σπορ κινητήρας, ιδανικός για χρήση στο δρόμο, ένα σασί προερχόμενο από τον κόσμο των Superbike και ένα φαρδύ τιμόνι χωρίς φέρινγκ. Μια ιδέα τόσο απλή όσο και αποτελεσματική, που κατέστησε δυνατή τη δημιουργία της μοτοσυκλέτας που επανεφηύρε την κατηγορία των naked μοτοσυκλετών και η οποία με τα χρόνια έχει εξελιχθεί αρκετές φορές, παραμένοντας πάντα πιστή στην αρχική ιδέα.

Αυτή η ειδική έκδοση διατηρεί επίσης τα εμβληματικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Monster: αδιαμφισβήτητο στυλ και μέγιστη διασκέδαση στο δρόμο. Η γνήσια φύση της αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά χάρη στα γραφικά Tricolour 30th Anniversary, εμπνευσμένα από τις πιο σπορ Monster του παρελθόντος. Αυτά τα γραφικά αντιπροσωπεύουν το Made in Italy, του οποίου η Ducati είναι πρεσβευτής και συμπληρώνονται από το χρυσό χρώμα των ζαντών, ειδικά κατασκευασμένο για αυτό το μοντέλο, και το πιρούνι Öhlins NIX30. Άλλα διακριτά στοιχεία αυτού του μοντέλου είναι η σέλα με το λογότυπο για τα 30 έτη και το αποκλειστικό animation του ταμπλό που υποδέχεται τον αναβάτη με την ενεργοποίηση της ανάφλεξης. Τέλος, κάθε μοτοσυκλέτα γίνεται κυριολεκτικά μοναδική από μια πινακίδα στην πλάκα του τιμονιού με το όνομα και τον μοναδικό αριθμό παραγωγής του μοντέλου, πιστοποιητικό γνησιότητας και ειδικό κάλυμμα για τη μοτοσυκλέτα.

Η Monster 30° Anniversario είναι εξοπλισμένη με εξαρτήματα που, εκτός του ότι τονίζουν την εμφάνισή της, βελτιώνουν επίσης τις δυναμικές της ιδιότητες τα δυναμικά της χαρακτηριστικά και της περιορίζουν το βάρος στα μόλις 184 κιλά, ή 4 κιλά λιγότερο από το στάνταρ μοντέλο, που ήδη αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία για το χαμηλό της βάρος. Αυτό το ορόσημο είναι ακόμη πιο σημαντικό αν αναλογιστεί κάποιος ότι έχουν προστεθεί εξαρτήματα, άρα και βάρος, όπως το σταμπιλιζατέρ και ο μικρός ανεμοθώρακας σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο.

Η Monster, μια σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής συνταγής, είναι μια ελαφριά, εύχρηστη και γρήγορη μοτοσυκλέτα. Τροφοδοτείται από τον κινητήρα Testastretta 11°, έναν υγρόψυκτο 4βάλβιδο δικύλινδρο με δεσμοδρομικό χρονισμό και ισχύ 111 ίππων. Ένας εξαιρετικά αξιόπιστος και με χαμηλές απαιτήσεις από πλευράς συντήρησης κινητήρας, χάρη στα αραιά διαστήματα συντήρησης σε βάθος χρόνου (15.000 km για αλλαγές λαδιών και 30.000 km για έλεγχο διάκενου βαλβίδων). Διαθέτει γεμάτη καμπύλη απόδοσης ισχύος σε όλες τις στροφές, ειδικά στις χαμηλομεσαίες – τις πλέον χρησιμοποιούμενες στο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για έναν κινητήρα με άμεση απόκριση, που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Εξαιρετικά λειτουργικό και αποτελεσματικό, το πλαίσιο της νέας Monster μεταφέρει  αυτούσια την εμπειρία των Superbikes της Ducati σε μία μοτοσυκλέτα δρόμου.

Ο κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου που αρχιτεκτονικά προέρχεται από την Panigale V4.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins διαθέτει πιρούνι που είναι 0,6 κιλά ελαφρύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στις Monster και Monster + και βελτιώνει την αίσθηση, ενώ αυξάνει και την απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια τη γωνία κλίσης. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σπορ, και αυτό επιτρέπει στη Monster 30° Anniversario να προσφέρει μεγάλη διασκέδαση όταν οδηγείται σε στριφτερούς δρόμους, αλλά και ανάμεσα στα σαμαράκια μιας πίστας. Ο εξοπλισμός της Öhlins ολοκληρώνεται με ένα ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ  που αυξάνει την ακρίβεια όταν κινείται στα όρια.

Το σύστημα πέδησης διαθέτει μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema® (εξοικονόμηση 0,4 kg από τη βασική έκδοση της Monster) και φλάντζες αλουμινίου για τους μπροστινούς δίσκους φρένων 320 mm (0,5 kg ελαφρύτεροι από τον στάνταρ στη Monster) και κάνει τη Monster 30° Anniversario να αποδίδει με μεγαλύτερη ακρίβεια στο φρενάρισμα χάρη στη μείωση της αδράνειας στο μπροστινό μέρος. Ο ευκίνητος χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας βελτιώνεται περαιτέρω χάρη στις ολοκαίνουργιες σφυρήλατες ζάντες, οι οποίες μειώνουν το μη αναρτημένο βάρος κατά 1,86 κιλά, μειώνοντας τη ροπή αδράνειας του μπροστινού τροχού κατά 21,8% και του πίσω κατά 26,9%.

Τα ηλεκτρονικά της Monster βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS Cornering, Ducati Traction Control και Ducati Wheelie Control, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης. Ο σπορ χαρακτήρας της νέας Monster 30° Anniversario τονίζεται επίσης από το Launch Control που εξασφαλίζει αστραπιαία εκκίνηση. Αυτός ο κορυφαίος εξοπλισμός μοτοσυκλέτας, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης την υιοθέτηση μπαταρίας λιθίου που συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας, επιτρέπει στη Monster 30° Anniversario να ξεδιπλώνει με ασφάλεια τις υψηλές της επιδόσεις.

Τα τρία Riding Modes – Sport, Road και Wet – επιτρέπουν στον χαρακτήρα του Monster να διαμορφωθεί σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες του αναβάτη. Τα πάντα είναι εύκολα διαχειρίσιμα μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού και της έγχρωμης οθόνης οργάνων 4,3″ TFT, με αγωνιστικά γραφικά που θυμίζουν εκείνα της Panigale V4, με μεγάλο στροφόμετρο και ένα πλήρες σύνολο πληροφοριών στα αριστερά, συμπεριλαμβανομένης της επιλεγμένης ταχύτητας.

Η Ducati Monster 30° Anniversario θα φτάσει στις αντιπροσωπείες Ducati στα τέλη του 2023.

Όλες οι φωτογραφίες του Monster 30° Anniversario είναι διαθέσιμες στο Ducati Media House, ενώ το βίντεο παρουσίασης της μοτοσυκλέτας είναι διαθέσιμο στο κανάλι της Ducati στο YouTube.

 

Εξοπλισμός μοντέλου

 

  • Επετειακά γραφικά “30° Anniversario” με Tricolore livery
  • Πινακίδα με όνομα και αριθμό μοτοσυκλέτας (XXX/500)
  • Ειδικό animation στην οθόνη με την ενεργοποίηση της ανάφλεξης
  • Σπορ σέλα αναβάτη με λογότυπο
  • Μπροστινό κάλυμμα
  • Κάλυμμα σέλας συνοδηγού
  • Ειδικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας
  • Πιστοποιητικό αυθεντικότητας
  • Αποσβεστήρας τιμονιού Öhlins
  • Πιρούνι Öhlins NIX30
  • Πίσω αμορτισέρ Öhlins
  • Ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο
  • Εμπρός και πίσω λασπωτήρες από ανθρακονήματα
  • Μπαταρία Li-Ion
  • Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV
  • Κινητήρας 937 cm3 Testastretta 11°
  • Μέγιστη Ισχύς: 111 hp @ 9.250 σ.α.λ
  • Μέγιστη ροπή: 9,5 kgm @ 6.500 rpm
  • Termignoni slip-on, εγκεκριμένο για χρήση δρόμου
  • Απόβαρο: 184 kg *
  • Μπροστινό πλαίσιο αλουμινίου
  • Πιο ελαφρύ, υποπλαίσιο GFRP
  • Ψαλίδι αλουμινίου
  • Σύστημα φωτισμού Full-LED με φλας κινούμενου φωτός
  • Έγχρωμη TFT οθόνη,3” με στάθμη καυσίμου και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας
  • Riding Modes (3 διαμορφώσεις) επαναβαθμονομημένες σύμφωνα με το νέο πλαίσιο. Νέο Wet Riding Mode*
  • Ducati Quick Shift up/down
  • Cornering ABS σε 3 επίπεδα, με λειτουργία “μόνο μπροστά”
  • Ducati Traction Control (8 επίπεδα) και Ducati Wheelie Control (4 επίπεδα)
  • Launch Control (3 επίπεδα)
  • Ρύθμιση μπροστινού φρένου Brembo. Δίσκοι 320 mm με εσωτερικές φλάντζες αλουμινίου, μονομπλόκ  δαγκάνες Stylema®, ακτινωτό master κύλινδρο και συνθετικά μαξιλαράκια*
  • Yδραυλικός συμπλέκτης, ακτινικός master κύλινδρος
  • Ύψος σέλας: 840 mm

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο