EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Chiron «τέρμα» αλλά ο W16 της Bugatti θα συνεχίσει

i-chiron-terma-alla-o-w16-tis-bugatti-tha-synechisei-721540

H Βugatti έχει ακόμα κάποια… χρωστούμενα και αυτά θα φέρουν τον κινητήρα τεχνολογικό θαύμα και το προσωπικό για να τον συντηρήσει

Το μεγάλο νέο για την Bugatti είναι φυσικά η Tourbillon, η οποία πέραν των υπόλοιπων εντυπωσιακών στοιχείων, έχει και δύο ιστορικές πρωτιές για τα… κιτάπια της σύγχρονης ιστορίας της εταιρίας. Είναι το πρώτο υβριδικό της μοντέλο και επίσης είναι το πρώτο που δεν θα φέρει τον «σήμα κατατεθέν» κινητήρα W16, o οποίος από το 2005 όπου και παρουσιάστηκε, απέκτησε –δικαίως- τον τίτλο του τεχνολογικού ορόσημου.

Νωρίτερα τον Μάιο, η Bugatti ανακοίνωσε πως με την έκδοση L’ Ultime, ολοκληρώνεται ο κύκλος παραγωγής της Chiron, του τελευταίου μοντέλου με W16 κινητήρα και πολλοί υπέθεσαν ότι αυτό θα είναι και το «κύκνειο άσμα» του μοτέρ, με τον V16 της Tourbillon να παίρνει την σκυτάλη. Παρά το ότι η υπόθεση αυτή δεν είναι λανθασμένη, σε πρακτικό και χρονολογικό επίπεδο δεν ισχύει. Oι παραδόσεις της Tourbillon θα ξεκινήσουν το 2026 και στο μεσοδιάστημα η Bugatti θα συνεχίζει να κατασκευάζει μοντέλα με W16 κινητήρες, μόνο που δεν θα είναι Chiron.

Βλέπετε, υπάρχουν… χρωστούμενα και αυτά ακούνε στα ονόματα «Bolide» και «W16 Mistral». Η Bolide αποτελεί την πιο ακραία Bugatti ποτέ, ένα υπεραυτοκίνητο 1.826 ίππων, αποκλειστικά για χρήση πίστας και η W16 Mistral ένα roadster μοντέλο. Βάση του τυπικού χρονοδιαγράμματος της Bugatti, αμφότερα τα μοντέλα αυτά παρουσιάστηκαν σε προγενέστερο χρόνο αλλά οι παραδόσεις τους δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Συγκεκριμένα, η Bolide αποκαλύφθηκε το 2020, θα κατασκευαστεί σε 40 μόλις μονάδες και οι παραδόσεις της έχουν ξεκινήσει από τις αρχές του έτους (2024), ενώ η W16 Mistral, παρουσιάστηκε το 2022, με την παραγωγή των 99 μονάδων να ξεκινά το 2023 και οι πρώτες παραδόσεις να έχουν ξεκινήσει επίσης από τις αρχές του 2024. Εν ολίγοις, ο W16 έχει δρόμο ακόμα…

Επειδή για Bugatti μιλάμε, η συντήρηση των κινητήρων αυτών δεν θα μπορούσε να ανατεθεί σε τυχαίους «μάστορα τσέκαρε μια τα λάδια και κάτι κοπανάει πίσω» μηχανικούς και έτσι η εταιρεία, έχει ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης των τεχνικών σε 15 επίσημες κάθετες μονάδες στον κόσμο που θα προστεθούν στις ήδη άρτια εκπαιδευμένες κα πιστοποιημένες έξι που ήδη υφίστανται.

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε το νέο Skoda Kodiaq: Πληθωρικά χαρισματικό

Ducati DesertX Discovery: Φορτωμένο για περιπέτεια!

Η νέα Alfa Romeo Junior διαθέσιμη στην Ελλάδα με τιμή από €29.900!

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο