Με τον τρέχοντα ρυθμό προσλήψεων, η BYD αναμένεται να ξεπεράσει σύντομα το ορόσημο των ενός εκατομμυρίου εργαζομένων.
Σχεδόν δεν περνάει μέρα χωρίς ανακοινώσεις ή φήμες για πιθανές περικοπές θέσεων εργασίας σε δυτικούς κατασκευαστές. Στην Κίνα, ωστόσο, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική. Αυτό αποδεικνύεται από τα στοιχεία που παρέθεσε ο αντιπρόεδρος της BYD, He Zhiqi, σχετικά με τον αριθμό των ατόμων που προσέλαβε η εταιρεία με έδρα τη Σεντζέν τους τελευταίους μόνο τρεις μήνες, καθώς μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου, προστέθηκαν 200.000 εργαζόμενοι στο ήδη τεράστιο εργατικό δυναμικό της εταιρείας.
Η πρωτιά της BYD
Στο τέλος του 2023, η BYD είχε λίγο πάνω από 700.000 υπαλλήλους, οι οποίοι αυξήθηκαν σε 750.000 το πρώτο εξάμηνο του έτους και 900.000 μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Με τον τρέχοντα ρυθμό προσλήψεων, ο κινέζος κατασκευαστής θα ξεπεράσει σύντομα το όριο του ενός εκατομμυρίου εργαζομένων, ένα πρωτοφανές νούμερο στον παγκόσμιο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αν και πρέπει να επισημανθεί ότι η εταιρεία δεν παράγει μόνο αυτοκίνητα ή λεωφορεία, αλλά και μπαταρίες, εξαρτήματα για ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και συστήματα αστικών μεταφορών. Υπάρχει και μια άλλη εκπληκτική πτυχή: με περισσότερους από 110.000 υπαλλήλους που εργάζονται στην έρευνα και την ανάπτυξη, η BYD είναι η εταιρεία με τον μεγαλύτερο αριθμό υπαλλήλων έρευνας και ανάπτυξης στον κόσμο. Ωστόσο, σύμφωνα με τον He Zhiqi μέσω του λογαριασμού του στον κινεζικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Weibo, ένα μεγάλο μέρος της αύξησης του εργατικού δυναμικού συνδέεται με τη συνεχή ανάπτυξη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η ώθηση των υβριδικών
Επίσης, μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου, η παραγωγική ικανότητα αυξήθηκε κατά περίπου 200.000 μονάδες, στηρίζοντας την αμείωτη αύξηση των πωλήσεων. Η BYD πούλησε περισσότερα από 500.000 οχήματα τον Οκτώβριο, από περίπου 380.000 τον Σεπτέμβριο, και πιθανότατα θα ξεπεράσει το όριο των 4 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το τέλος του έτους, με αύξηση έως και 42% από το 2023. Παρεμπιπτόντως, η άνοδος δεν συνδέεται τόσο με τα αμιγώς ηλεκτρικά όσο με τα υβριδικά. Τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, οι πωλήσεις των PHEV άγγιξαν τις 1,9 εκατομμύρια μονάδες, 62% περισσότερο από ό,τι την ίδια περίοδο του 2023, ενώ τα BEV πωλήθηκαν σε 1,35 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση περίπου 12%. Και πάλι, πρόκειται για πρωτοφανή νούμερα για έναν κατασκευαστή που πριν από λίγα χρόνια ελάχιστοι γνώριζαν και ο οποίος, κυρίως, παρήγαγε αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από άλλους του κλάδου. Σήμερα, η BYD είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 αγορές παγκοσμίως και η επέκτασή της πρόκειται να συνεχιστεί με νέα εργοστάσια στη Λατινική Αμερική, την Ταϊλάνδη και την Ευρώπη και την παγκόσμια κυκλοφορία των άλλων εμπορικών σημάτων της, Fang Cheng Bao, Denza και Yangwang. Συνολικά, πρόκειται για μια ακόμη απόδειξη του τρόπου με τον οποίο το κέντρο βάρους του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πλέον μετατοπιστεί, ίσως οριστικά, στην Κίνα.
Όλες οι ειδήσεις
Τέλος η ασυδοσία στους δρόμους: 388 νέες κάμερες στην Αττική
Ρωγμές και φθορές στις ράγες του Μετρό, άμεσος ο κίνδυνος για τους επιβάτες!
Ορίστε η ευκαιρία σας να αγοράσετε μια Shelby Mustang Mach-E