Η αποκλειστικότητα είναι μια βασική υπόσχεση της Bugatti, οποία φαίνεται να μη θέλει να θολώσει τα νερά με μοντέλο μαζικής παραγωγής.
Ο γαλλικός κατασκευαστής υπεραυτοκίνητων Bugatti σχεδίαζε κάποτε να επεκτείνει τις προσφορές προϊόντων του με ένα EV SUV. Πριν από περίπου μια εβδομάδα ο ίδιος ο Matt Rimac ξεκαθάρισε ότι ένα SUV δεν είναι στα επερχόμενα σχέδια, με την Bugatti τώρα να ρίχνει φως στο σκεπτικό πίσω από αυτή τη απόφαση.
Ο διευθυντής σχεδιασμού, Achim Anscheidt, αναφέρθηκε στο σχέδιο της επέκτασης του ρόστερ της Bugatti με ένα SUV. «Πάντα είχαμε μια ιδέα για το πως θα μπορούσε να είναι μια δεύτερη σειρά μοντέλων», είπε ο Anscheidt. «Αλλά σκεφτόμασταν επίσης, μήπως αρχίζουμε να ξεπουλάμε τη μάρκα; Τι κάνουμε με αυτό το πολύτιμο λογότυπο; Μήπως θα είναι βάναυσο ένα τέτοιο βήμα, πουλώντας το λογότυπο μας για αριθμούς;»
Η μαζική παραγωγή δεν ήταν ποτέ σημαντική για την Bugatti, ενώ εάν επρόκειτο να ακολουθήσει αυτή τη διαδρομή, θα έπρεπε να κάνει τα εμβληματικά της αυτοκίνητα ακόμα πιο αποκλειστικά. Ο Anscheidt επίσης αναφέρθηκε σε αυτό. «Αν κάποιος το κάνει [βγάλει ένα καθημερινό/δεύτερο μοντέλο], είμαι μεγάλος φαν της εξισορρόπησης αυτού, για να μην ξεχαστούν οι ρίζες της εταιρείας ή να [δημιουργήσω] κάτι πιο αποκλειστικό. Αυτό σημαίνει ότι αν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, θα πρέπει η άλλη μεριά να γίνει ακόμα πιο αποκλειστική με σκοπό να παραμένει το βασικό προϊόν».
Τα σχόλια αυτά έχουν άμεση σχέση με εκείνα του πρώην προέδρου της Bugatti, Stephan Winkelmann, ο οποίος είναι τώρα το αφεντικό της Lamborghini για δεύτερη φορά. Όταν μίλησε για το SUV της Bugatti, είχε πει πως θα μπορούσε να προσφέρει μια διαφορετική πτυχή με διαφορετικό σχήμα και ότι «η σωστή προσέγγιση θα ήταν η ηλεκτροκίνηση».
Αν και αυτό μπορεί και να ίσχυε εκείνη την εποχή, φαίνεται ότι η συνεργασία με τον κατασκευαστή υπεραυτοκίνητων EV Rimac έχει παγώσει το σχέδιο για την κατασκευή οτιδήποτε άλλου εκτός από τα πιο αποκλειστικά υπεραυτοκίνητα.
Αυτό είναι σίγουρα μέσα στο μότο της μάρκας «Εάν είναι συγκρίσιμο [με άλλα αυτοκίνητα του ίδιου τύπου], δεν είναι πια Bugatti». Ανεξάρτητα από το πόσο ιδιαίτερο θα μπορούσε να είναι ένα SUV από την Bugatti, θα ήταν δύσκολο να μην συγκριθεί με άλλα. Για παράδειγμα, αυτοκίνητα όπως το Mistral roadster, στην πραγματικότητα δεν έχουν κάποιον άμεσο ανταγωνιστή.