EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Bugatti δοκιμάζει την Centodieci στην αεροδυναμική σήραγγα

i-bugatti-dokimazei-tin-centodieci-stin-aerodynamiki-siranga-623365

Ήταν καλοκαίρι του 2019, όταν η Bugatti παρουσίασε την Centodieci και από τις αρχές του χρόνου η γαλλική εταιρία έχει ξεκινήσει την εξέλιξη του μοντέλου, ολοκληρώνοντας την παραγωγή του πρώτου πρωτότυπου της, προκειμένου να διεξάγει με αυτό δοκιμές.

Η Bugatti θα κατασκευάσει μόλις 10 Centodieci, με την γαλλική εταιρία να ορίζει την τιμή της στα 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ), με την εταιρία να αναφέρει ότι την προηγούμενη εβδομάδα ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα της Centodieci, λίγους μήνες πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις των αυτοκινήτων στους πελάτες, το 2022.

Σύμφωνα με τη Bugatti, αυτή είναι μια διαδικασία που κάνει σε όλα τα αυτοκίνητά της -ακόμη και στα one-off, όπως το La Voiture Noire, με τον Andre Kullig, τεχνικός διευθυντής για τα one-offs και περιορισμένης παραγωγής projects στη Bugatti, να τονίζει:

Δεν έχει διαφορά για εμάς τους μηχανικούς αν αναπτύσσουμε ένα hyper sport αυτοκίνητο για μία, δέκα ή 500 μονάδες, η προσπάθεια είναι η ίδια, καθώς θέλουμε να πληρούν, ακόμα και να υπερβούν τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, που ισχύουν για τη μαζική παραγωγή.

Κίνηση παίρνει από τον W16 8,0-λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron. Η δύναμη περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλετπα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Σύμφωνα με τον CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, ο ιδιοκτήτης της κάθε μιας Centodieci θα μπορεί να παραμετροποιήσει κατά το δοκούν το αυτοκίνητο, με τη παραγωγή της Centodieci να ξεκινά μέσα στο 2022.

Ο σχεδιασμός της Centodieci αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110. Στο μπροστά μέρος το splitter και οι εισαγωγές αέρα μιμούνται αυτές της EB110, με το σήμα της εταιρίας να βρίσκεται πλέον όχι στη γρίλια, αλλά πάνω στο καπό.

Οι ζάντες είναι νέες, με τις μεσαίες κολώνες να μην έχουν πλέον το C σχεδιασμό, αλλά φέρουν πέντε στρόγγυλες εισαγωγές αέρα που τροφοδοτούν με αέρα τον κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα με οκτώ στοιχεία, νέες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, τεράστια αεροτομή και μεγάλος διαχύτης.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο