«Create the Incomparable» (Δημιούργησε κάτι ασύγκριτο) : Τρεις λέξεις που αποτελούν τη βάση της νέας εταιρικής ταυτότητας και σχεδίασης της Bugatti, ενσωματώνοντας τέλεια τον λόγο ύπαρξής της, καθώς εξελίσσεται.
Η Bugatti Automobiles δημιουργεί για περισσότερα από 110 χρόνια μερικά από τα πιο ισχυρά και πολυτελή αυτοκίνητα στον κόσμο. Κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την ίδρυση της εταιρείας, το 1909, ξεχωρίζει για την άνεση, τις οδηγικές του δυνατότητες, τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την αξιοπιστία του. Τον 21ο αιώνα, η Bugatti συνεχίζει να ανταποκρίνεται στην κληρονομιά του Ettore Bugatti και του γιου του, Jean Bugatti, με μοντέλα όπως οι Veyron και Chiron, καθώς και με ειδικές κατασκευές σαν τις Divo, Centodieci και τη μοναδική La Voiture Noire.
Αλλά καθώς ο κόσμος του αυτοκινήτου αλλάζει, η Bugatti προσαρμόζεται και μετατρέπεται από κατασκευαστής αποκλειστικά υπερ σπορ αυτοκινήτων σε μια ευρύτερης εμβέλειας μάρκα πολυτελών μοντέλων. Για να το πετύχει αυτό η Bugatti επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία. Η νέα εταιρική ταυτότητα και ο εταιρικός σχεδιασμός της Bugatti αποτελούν βασικό μέρος αυτής της εξέλιξης.
Το αποτέλεσμα είναι ένας τολμηρός και μοντέρνος εταιρικός σχεδιασμός που είναι πιο τολμηρός και αποπνέει αυτοπεποίθηση. Ωστόσο δύο στοιχεία παραμένουν αναλλοίωτα σε οτιδήποτε παράγει η Bugatti: η κατά παραγγελία δημιουργία έργων τέχνης και η μοναδική εμπειρία που κάθε πελάτης μπορεί να βιώσει. Άλλωστε ο Ettore Bugatti έλεγε «Αν είναι συγκρίσιμο, δεν είναι πια Bugatti».
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Bugatti είναι ένα ακόμη βήμα για να ξεκλειδώσει τις δυνατότητές της ως μια πρωτοποριακή γαλλική μάρκα και ο νέος εταιρικός σχεδιασμός ενσωματώνει την πλούσια κληρονομιά της μάρκας. Η νέα εταιρική εμφάνιση ήδη διαμορφώνεται στις αντιπροσωπείες της Bugatti και σταδιακά θα λανσαριστεί στο κοινό, αρχίζοντας από την αλλαγή του λογότυπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για να δημιουργήσει την νέα εταιρική ταυτότητα η Bugatti συνεργάστηκε με την Interbrand, μια κορυφαία εταιρεία συμβούλων η οποία έχει ιστορία 45 ετών στη δημιουργία νέων εμπορικών ταυτοτήτων για μερικές από τις πιο γνωστές επωνυμίες παγκοσμίως.