Στην BMW πιστεύουν πως σε 4 χρόνια από τώρα η εταιρεία θα πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά απ’ ότι θερμικά αυτοκίνητα.
Η BMW M παραμένει ακάθεκτη στην κίνησή της προς τον εξηλεκτρισμό και μάλιστα ανακοίνωσε ότι σε τέσσερα χρόνια από τώρα, θα πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και plug-in υβριδικά από ό,τι οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μέχρι το 2027, το ποσοστό των μοντέλων M που δεν θα μπαίνει στη πρίζα θα έχει πέσει κάτω από το 50%.
Όσον αφορά τις πωλήσεις, η BMW M αναμένει ότι έως το 2028, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των πωλήσεων ενώ αντίθετα μέχρι το 2023 μόνο το 10% θα έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ανακοίνωση έγινε από τον επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης των M2 και XM.
Η ηλεκτρική γκάμα της BMW M καλύπτεται προς το παρόν από τις i4 M50 και iX M60, αλλά φέτος θα συμπληρωθεί από τα BMW i7 M70 (G70) και BMW i5 M60 (G60). Εν τω μεταξύ, ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό M, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, βρίσκεται σε εξέλιξη, στη βάση ενός i4 M50. Αυτό, φυσικά, συνάδει με τη συνολική προοπτική του BMW Group όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Σε μια παρουσίαση νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει σημαντική αύξηση στην παραγωγή και τις πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια.
Επί του παρόντος, η γερμανική μάρκα διαθέτει περίπου δώδεκα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Μέχρι το 2024, τουλάχιστον το 20% των νέων αυτοκινήτων που θα παράγει η εταιρεία θα έχουν πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μέχρι το 2025, ένα στα τέσσερα μοντέλα που θα παραδίδεται πρέπει να είναι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (BEV).
Η BMW είναι αισιόδοξη για την ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, των τιμών των πρώτων υλών και της διαθεσιμότητας. Η νέα γενιά μοντέλων, Neue Klasse, θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της ηλεκτρικής ανάπτυξης και θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025. Το BMW Group στοχεύει να παραδώσει πάνω από 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες έως το 2030.