Η BMW δεν θα αποσυρθεί από τις χαμηλότερες κατηγορίες στις οποίες ανταγωνίζεται κατά τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση.
Κατά τη διάρκεια πρόσφατης εκδήλωσης στο Βερολίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, δήλωσε πως ότι οι χαμηλότερες κατηγορίες αυτοκινήτων της θα αποδειχθούν σημαντικές για την Γερμανική εταιρεία στο μέλλον. «Δεν θα εγκαταλείψουμε το χαμηλότερο τμήμα της αγοράς», είπε. «Ακόμη κι αν θεωρούμε τον εαυτό μας ένα premium κατασκευαστή, είναι λάθος να εγκαταλείψουμε το χαμηλότερο τμήμα της αγοράς – αυτό θα είναι το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς μας στο μέλλον».
Η στάση της BMW διαφέρει δραματικά από εκείνη της ανταγωνίστριας εταιρείας Mercedes-Benz, αφού τον Μάιο η ανταγωνίστρια της BMW αποκάλυψε ότι θα αφήσει πίσω τα βασικά της μοντέλα και αντ' αυτού θα επικεντρώσει τις μελλοντικές της επενδύσεις σε ανώτερης κατηγορίας οχήματα, τα οποία αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη. «Ακονίζουμε περαιτέρω την εστίαση του επιχειρηματικού μας μοντέλου και του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες της Mercedes-Benz ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες», δήλωσε τότε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius.
Η Mercedes-Benz επιβεβαίωσε ότι θα μειώσει τον αριθμό των βασικών της μοντέλων από επτά σε τέσσερα, ενώ επιδιώκει την ανάπτυξη των AMG, Maybach, EQ και G-Class. Αυτή η στρατηγική ώθησε επίσης στη δημιουργία της σειράς Mythos, που θα επικεντρωθεί στην παραγωγή οχημάτων υψηλής αποκλειστικότητας. Τουλάχιστον το 75% των μελλοντικών επενδύσεων θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη νέων μοντέλων πολυτελείας.
«Οι περισσότερες πολυτελείς μάρκες χτίζουν το χαρτοφυλάκιό τους με βάση ένα ή δύο εμβληματικά μοντέλα», πρόσθεσε ο Καλλένιους. «Η Mercedes-Benz έχει την τύχη να έχει πολλά εμβληματικά προϊόντα και μάρκες στην κορυφή του χαρτοφυλακίου της – όπως η S-Class, η SL, η G καθώς και οι μάρκες AMG και Maybach. Βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες εδώ για να επεκτείνουμε το «top-end» χαρτοφυλάκιό μας με ακόμη πιο συναρπαστικά προϊόντα για τους πελάτες μας».