Η Audi βρήκε έναν έξυπνο τρόπο για να ανακυκλώνει τα πλαστικά της απόβλητα, μετατρέποντας τα σε πόρπες ζωνών ασφαλείας για το Q8 e-tron.
Τα περιβλήματα των πορπών κατασκευάζονται εν μέρει από ανάμεικτα πλαστικά απόβλητα αυτοκινήτων, που συμπεριλαμβάνουν γρίλιες, προφυλακτήρες, καλύμματα κάτω αμαξώματος και άλλα εξαρτήματα.
Όλα ξεκινούν με τη συλλογή εξαρτημάτων από παλιά και κατεστραμμένα οχήματα που δεν επισκευάζονται. Αυτά είναι εύκολα προσβάσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Audi, όπου επισκευάζεται και συντηρείται μεγάλος αριθμός οχημάτων. Το επόμενο βήμα βρίσκει τους εργαζόμενους να αφαιρούν τυχόν μεταλλικά κλιπ και άλλα ξένα υλικά από τα επιλεγμένα μέρη, ενώ στη συνέχεια, τα υπολείμματα που περιέχουν μόνο πλαστικό μπαίνουν στον θραυστήρα και διασπώνται σε μικρότερα κομμάτια. Χάρη σε μια ειδική διαδικασία χημικής ανακύκλωσης που περιλαμβάνει λάδι πυρόλυσης, όλα αυτά τα σκουπίδια μετατρέπονται σε πλαστικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ανταλλακτικών.
Ενώ η συγκεκριμένη τακτική της Audi περιορίζεται στην παραγωγή πορπών για ζώνες ασφαλείας, αυτό δε παύει να μειώνει το κόστος παραγωγής του Q8 e-tron. Αυτή η διαδικασία επεκτείνει επίσης τον κύκλο ζωής των ορυκτών υλικών, που διαφορετικά θα κατέληγαν σε σκουπίδια μολύνοντας το περιβάλλον.
Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος του έργου PlasticLoop σε συνεργασία με τη LyondellBasell, μια πολυεθνική εταιρεία κατασκευής πλαστικού. Η Audi ισχυρίζεται ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που παράγονται εξαρτήματα ασφαλείας με αυτόν τον τρόπο, αν και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία. Αρκετές άλλες εταιρείες όπως η Renault, η BMW και η Fiat, έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη χρήση βιώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών, τόσο για την ταπετσαρία του εσωτερικού, όσο και για τα εξωτερικά πάνελ των οχημάτων τους.