Η Audi ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη 4.screen με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητά της.
Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες της Audi θα μπορούν να χρησιμοποιούν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στο Μόναχο.
Μέσα από αυτή την εφαρμογή θα μπορούν, επίσης, να επιλέξουν μία πληθώρα τοποθεσιών, γνωστών ως σημεία ενδιαφέροντος μέσω της οθόνης αφής και στη συνέχεια να καθοδηγούνται προς αυτά μέσω του συστήματος GPS, είτε πρόκειται για πρατήριο καυσίμων είτε για σούπερ μάρκετ ή για εστιατόριο.