Προηγμένα σχέδια πέλματος και εξαιρετικά ισχυρό σκελετό με υψηλών επιδόσεων ατσάλινες ζώνες είναι δύο από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν στην νέα σειρά ελαστικών VF από την Ascenso
Παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, βελτιωμένη οδική ικανότητα, υψηλή ικανότητα μεταφοράς φορτίου και καλύτερη προστασία εδάφους, η αρχιτεκτονική της σειράς V υποστηρίζεται από τη νέα γενιά VF της Ascenso τεχνολογία, η οποία πληροί τον τυπικό ορισμό VF για 40% περισσότερο φορτίο από ένα τυπικό radial ελαστικό ή το ίδιο φορτίο με 40% λιγότερη πίεση. Ελαστικά για τρακτέρ, αυτοκινούμενους ψεκαστήρες και λοιπά εργαλεία όπως σπαρτήρες αέρα.
«Η εισαγωγή της σειράς V αντανακλά τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες που έχουν οι αγρότες για τους ελαστικά», λέει ο Dhaval Nanavati, Διευθύνων Σύμβουλος της Ascenso Tyres.
«Πάντα απαιτούσαν πολλά – δυνατότητα φορτίου, πρόσφυση, μετάβαση μεταξύ χωραφιού και δρόμου χρήση χωρίς συμβιβασμούς, εξαιρετική φθορά και ανθεκτικότητα – αλλά αυτές τις μέρες έχουν προστεθεί προσδοκίες γύρω από παράγοντες όπως η αποδοτικότητα των καυσίμων, η υγεία του εδάφους και οι μεταβαλλόμενες πρακτικές καλλιέργειας , πτυχές που αντιμετωπίζονται άμεσα από αυτή τη νέας γενιάς τεχνολογία VF».
Ο κ. Nanavati λέει ότι ο νέος Ενισχυμένος σχεδιασμός πέλματος , με το φαρδύτερο και μακρύτερο αποτύπωμά του όταν λειτουργεί σε χαμηλή πίεση, επιτρέπει σε περισσότερα τακούνια να λειτουργούν μαζί ταυτόχρονα. Αυτό παρέχει περισσότερη έλξη για εξασφάλιση εξαιρετικής πρόσφυσης με ελάχιστες περιπτώσεις ολίσθησης, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου, ενώ μειώνει δραματικά την πίεση και τη συμπίεση του εδάφους που ενδέχεται να μειώνουν τις αποδόσεις των καλλιεργειών.
«Ομοίως, επισημαίνει , η νέα γεωμετρία των τακουνιών εξασφαλίζει μεγαλύτερη επικάλυψη κατά την κύλιση των τακουνιών η οποία οδηγεί σε πιο ομαλή, πιο άνετη οδήγηση στο δρόμο και οι μοναδικοί σπαστήρες λάσπης σε αυτά τα ελαστικά παρέχουν εξαιρετικό αυτοκαθαρισμό».
Το ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό Implement, το VIR2500, αποκτά επίσης ένα νέο σχέδιο πέλματος εστιασμένο για να επικεντρώνεται στη βέλτιστη πρόσφυση και στην προστασία του εδάφους. Διαθέτει ένα μοναδικό κεντρικό τακούνι στο πέλμα, που βελτιώνει την ικανότητα διεύθυνσης και ενισχύει την πλευρική πρόσφυση.
Όλοι αυτοί οι τύποι ελαστικών χρησιμοποιούν ένα νέο εξαιρετικά ισχυρό σκελετό, με ατσάλινες ζώνες υψηλής απόδοση και έναν ακτινικά σκληρότερο σκελετό. Αυτό υπόσχεται στους χειριστές καλύτερη αντοχή στα χτυπήματα και ζημιές και απορρόφηση της πίεσης καθώς και ταχύτερη επιστροφή στο σχήμα, προσφέροντας εκτεταμένη αντοχή. Όλα τα ελαστικά της γκάμας προσφέρουν μειωμένες πιέσεις έως και 40%.
«Η εστίασή μας στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών βρίσκεται επίσης πίσω από την ανάπτυξη του νέου Special Stubble Resistance (SSR) μείγματος», σημειώνει ο κ. Nanavati. «Η ταχεία υιοθέτηση των no-till και των min-till πρακτικών σημαίνει ότι περισσότερες επεμβάσεις γίνονται πλέον σε καθαρά εδάφη μειώνοντας την φθορά και την πιθανότητα σχισίματος των ελαστικών.”
«Τόσο το ελαστικό τρακτέρ VDR2000 όσο και το ελαστικό implement VIR2500 είναι κατασκευασμένα από SSR, ένα Τεχνικό σύνθετο καουτσούκ που βελτιώνει σημαντικά την προστασία στο χωράφι, μειώνοντας το διακοπή λειτουργίας που προκαλείται από τρυπήματα ή άλλες ζημιές στα ελαστικά.”
Η πλήρης σειρά περιλαμβάνει το ελαστικό τρακτέρ VDR2000. τα VDR900 και VDR901 ελαστικά ψεκαστήρα και το ελαστικό implement VIR2500. Όλα τα ελαστικά διατίθενται σε διάφορες διαστάσεις – 50 σε όλους τους τύπους – από την έναρξη, με άλλες 13 διαστάσεις που θα προστεθούν τους επόμενους τρεις μήνες.
Όλες οι ειδήσεις
Η Lancia ανακατεύει το αλφάβητο: Ypsilon, Gamma και σειρά έχει το… Delta!
Ferrari World Abu Dhabi: Πήγαμε στο μοναδικό πάρκο της Ferrari!
Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX Hybrid+: Άκρως οικογενειακό και… υβριδικό!