Το νέο σύστημα E-Corner της Hyundai έρχεται για να κάνει παρελθόν τις δυσκολίες του παράλληλου παρκαρίσματος.
Η Hyundai Mobis κυκλοφόρησε πλάνα από το πρωτότυπο Ioniq 5 με το σύστημα e-Corner σε δράση, δείχνοντας πώς οι τροχοί που μπορούν να στρίψουν έως και 90 μοίρες μπορούν να βελτιώσουν δραματικά την ικανότητα ελιγμών ενός οχήματος.
Το σύστημα που αναπτύχθηκε από την εταιρεία της Νότιας Κορέας αποτελείται από μια ηλεκτρονική μονάδα E-Corner σε κάθε τροχό. Αυτή η μονάδα συνδυάζει τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και μετάδοσης κίνησης σε κάθε τροχό και στην πραγματικότητα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018. Αν και το σύστημα δεν είναι ακόμη 100% έτοιμο, η Hyundai θέλει τελικά να το φέρει στα μελλοντικά της αυτοκίνητα παραγωγής.
Στο ολιγόλεπτο βίντεο μπορούμε να δούμε μερικές από τις βασικές λειτουργίες του συστήματος. Το πρώτο είναι το “Crab Mode” ή «λειτουργία καβουριού», το οποίο μπορεί να μετακινήσει το αυτοκίνητο στο πλάι. Χάρη σε αυτό, το παράλληλο παρκάρισμα πλέον γίνεται πιο απλό από ποτέ, αφού το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να φέρει το αυτοκίνητο δίπλα σε μια θέση, να ενεργοποιήσει το εν λόγω σύστημα και οδηγήσει πλάγια παρκάροντας το αυτοκίνητό του χωρίς καμία δυσκολία.
Η τεχνολογία της Hyundai έχει επίσης μια λειτουργία που ονομάζεται “Zero Turn”. Αυτή στρίβει τους τροχούς ανεξάρτητα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να περιστρέφεται 360 μοίρες επί τόπου. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία «Περιστροφή Pivot», όπου οι πίσω τροχοί μπορούν να στραφούν προς αντίθετες κατευθύνσεις, περιστρέφοντας το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ενώ οι μπροστινοί τροχοί παραμένουν στη θέση τους.
«Θα εξασφαλίσουμε διαφορετικούς τύπους προσαρμοσμένων λύσεων κινητικότητας που μπορούν να εφαρμοστούν σε αυτόνομη οδήγηση και PBV για να εδραιώσουν το όραμά μας να φτάσουμε σε νέα ύψη ως πάροχος πλατφόρμας κινητικότητας», δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής του Future Technology Convergence Institute της Hyundai Mobis, Cheon Jae-seung.