H Toyota αποκάλυψε το πρωτότυπο C-HR Prologue, δίνοντάς μας μια πρώτη γεύση του νέου C-HR δεύτερης γενιάς που θα κάνει ντεμπούτο το 2023.
Το νέο SUV διαθέτει επαναστατικό στυλ και θα είναι διαθέσιμο με υβριδικό και υβριδικό plug-in κινητήρα. Το απερχόμενο C-HR είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση το 2016 και ανανεώθηκε το 2019, καθιστώντας έτσι το 2023 ως μια ιδανική εποχή για την νέα γενιά του δυναμικού SUV.
Το C-HR αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των Ευρωπαίων αγοραστών, γι' αυτό και η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να ακολουθήσει την ίδια συνταγή όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό του οχήματος και τις αντισυμβατικές του αναλογίες. Το C-HR Prologue σχεδιάστηκε από το στούντιο ED2 στην Νότια Γαλλία όπως είχε συμβεί και με τον προκάτοχό του.
Το C-HR είναι στην πραγματικότητα μία εξέλιξη της ιδέας Small SUV EV, που κυκλοφόρησε το 2021 μαζί με άλλα πρωτότυπα, ενώ μικρές διαφοροποιήσεις υπάρχουν στους προφυλακτήρες, στην οροφή αλλά και στους τροχούς.
Η πρόσοψη του - που θυμίζει καρχαρία - με προβολείς Full-LED είναι παρόμοια με άλλα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρίας, επιδεικνύοντας το σχεδιαστικό μοτίβο που θέλει να ακολουθήσει η Toyota. O μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει μαύρες λεπτομέρειες που καλύπτουν την μεγάλη εισαγωγή αέρα, ενώ όσον αφορά το προφίλ, αυτό είναι έντονα σμιλεμένο, με μικρά παράθυρα που θυμίζουν το απερχόμενο C-HR. Μια νέα προσθήκη στην καινούρια γενιά του C-HR είναι τα μπροστινά φτερά, ενώ περισσότερη έμφαση δίνεται στα πίσω πάνελ και τις πίσω κολόνες.
Οι τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου, οι πιο κοντές προεξοχές καθώς και το πίσω παρμπρίζ με μεγάλη κλίση, κάνουν το νέο SUV να φαίνεται πιο συμπαγές αλλά και πιο σπορ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της σειράς. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της Toyota επέλεξαν τρείς τόνους απόχρωσης, συνδυάζοντας μία μεταλλική ασημί απόχρωση με ανακυκλωμένο μαύρο άνθρακα για το πίσω τμήμα του, καθώς και τόνους της απόχρωσης στην πίσω αεροτομή και τους προφυλακτήρες. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος της εξωτερικής σχεδίασης, αν και ορισμένα στοιχεία - όπως οι λαβές των θυρών και οι κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες - θα μπορούσαν να αντικατασταθούν για την μείωση του κόστους παραγωγής.
Όσον αφορά το εσωτερικό του C-HR, η Toyota ισχυρίζεται ότι είναι «πιο ευρύχωρο και πρακτικό» από πριν. Είναι επίσης ασφαλές να υποθέσουμε ότι το νέο C-HR θα έχει περισσότερη τεχνολογία, με μεγαλύτερες οθόνες για το ψηφιακό του πιλοτήριο. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα είναι διαθέσιμο σε υβριδική και plug-in υβριδική μορφή. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι η τρίτη έκδοση PHEV της Ιαπωνικής εταιρίας στην Ευρώπη, μετά το RAV4 και το Prius. Πιθανόν είναι ότι το SUV θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της αρχιτεκτονικής TNGA-C, που ήδη στηρίζει το Corolla Cross αλλά και το Prius. Δεν είναι σαφές εάν η Toyota θα κατασκευάσει επίσης ένα πλήρως ηλεκτρικό C-HR - όπως αυτό παράγεται αυτή τη στιγμή στην Κίνα - με βάση το επερχόμενο μοντέλο.
Η παραγωγή της νέας γενιάς Toyota C-HR θα πραγματοποιηθεί στην Τουρκία, όπως γίνεται και με την τρέχουσα. Οι μπαταρίες που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι εισαγόμενες και θα συναρμολογηθούν σε άγνωστη ακόμα εγκατάσταση στην Ευρώπη. Αναμένουμε να μάθουμε περισσότερα για το νέο C-HR καθώς πλησιάζουμε στο λανσάρισμά του στην αγορά, το οποίο η Toyota λέει ότι θα πραγματοποιηθεί το 2023. Το μοντέλο θα παραμείνει στην κατηγορία C-SUV, οπού τοποθετείται ανάμεσα στο μικρότερο Yaris Cross και το ελαφρώς μεγαλύτερο Corolla Cross, στην σειρά SUV της Ιαπωνικής εταιρείας.
Όλες οι ειδήσεις