Η Toyota εξέπληξε τους πάντες φέτος με την αποκάλυψη της ηλεκτρικής και της υδρογονοκίνητης εκδοχής του AE86 στο Tokyo Auto Salon.
Το υδρογονοκίνητο AE86 Η2 Concept διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων 4A-GEU, που έχει αναθεωρηθεί για να λειτουργεί πλέον με υδρογόνο -αποθηκευμένο σε δυο δεξαμενές. Η Ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ακόμα αποκαλύψει ακόμα την ισχύ του αυτοκινήτου, αλλά σημειώνει ότι έχει υποστεί μια σειρά από τροποποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης αναβαθμισμένων φρένων Endless και τροχών Watanabe 14 ιντσών, τυλιγμένους με ελαστικά Bridgestone Potenza RE71RS F.
Προχωρώντας στον εξωτερικό σχεδιασμό, οι νέες εκδοχές δεν διαφέρουν σε τίποτα από το φημισμένο AE86 «Hachiroku», αυτοκίνητο που γνωρίζουν πολύ καλά οι λάτρεις των Ιαπωνικών, και όχι μόνο. Είτε μιλάμε για το Corolla Levin, είτε για την πιο σπορ έκδοση, Sprinter Trueno, η συγκεκριμένη καρότσα, μαζί με τον κινητήρα 4A-GEU, μετέτρεψαν το αυτοκίνητο σε έναν «θρύλο του βουνού». Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να το απολαύσετε στα έμπειρα χέρια ενός άλλου θρύλου, του Keiichi Tsuchiya...
https://www.youtube.com/watch?v=tqiZL1tBn2c
Όσον αφορά την ηλεκτρική έκδοση, αυτή φέρει την ονομασία Toyota AE86 BEV Concept και διαθέτει την ίδια μπαταρία με το Toyota Prius PHEV. Το αμιγώς ηλεκτρικό AE86, αποδίδει 68,4 kW και 190 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδέεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ηλεκτρική εκδοχή του AE86 διαθέτει επίσης διάφορες ακόμα αναβαθμίσεις, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται η τοποθέτηση αμορτισέρ της Bilstein, φρένα Endless, τιμόνι Nardi, καθίσματα Bride και τροχοί Watanabe 14 ιντσών.
Η Toyota δεν φαίνεται πάντως να έχει καμία πρόθεση να προσφέρει στους υπάρχοντες ιδιοκτήτες AE86 την επιλογή να μετατρέψουν τα οχήματα τους σε EV ή σπορ αυτοκίνητο με υδρογόνο.
Όλες οι ειδήσεις