Η Peugeot ανανεώνει τα 508 Sedan και SW με την νέα μάσκα και σήμα της εταιρείας, όχι όμως με τους υβριδικούς κινητήρες των 3008 και 5008.
Η πιο «χτυπητή» διαφορά των ανανεωμένων μοντέλων σε σχέση με αυτά που κυκλοφόρησαν το 2018 είναι οι πιο στενοί προβολείς LED Matrix, αλλά και οι ράβδοι DLR που αυξάνονται από έναν σε τρεις. Επιπρόσθετα, το κάτω μέρος της μάσκας έχει αλλάξει, με το ανανεωμένο μοντέλο να διαθέτει ένα πιο άγριο κοίταγμα, αφήνοντας πίσω το… χαμογελαστό προσωπάκι των μοντέλων του 2018. Μεγάλη διαφορά, επίσης, έχει η νέα γρίλια, η οποία ενώνεται αρμονικά με τον προφυλακτήρα και διαθέτει το νέο σήμα της Peugeot.
Προχωρώντας στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερο εμφανείς, ωστόσο, το λιοντάρι έχει αντικατασταθεί με την επιγραφή «Peugeot» ανάμεσα στα πίσω φώτα.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι λίγες, ωστόσο, μπορούμε να δούμε πως ο λεβιές ταχυτήτων απουσιάζει, ενώ το τιμόνι διαθέτει το νέο σήμα της εταιρείας. Πάνω απ’ το τιμόνι βρίσκεται ένα πακέτο ψηφιακών μετρητών 12 ιντσών με νέες λειτουργίες πλοήγησης, βοηθήματα οδήγησης και βελτιωμένο λογισμικό αναγνώρισης φωνής.
Όσον αφορά τον κινητήρα και προς απογοήτευση κάποιων, η Peugeot δεν επέλεξε να τοποθετήσει στα ανανεωμένα 508 τον νέο υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων που τοποθέτησε στα ανανεωμένα 3008 και 5008. Αντίθετα, τα βασικά ανανεωμένα μοντέλα 508 θα διατίθενται με τον παλαιότερης τεχνολογίας κινητήρα 1,2 λίτρων και 128 ίππων ή έναν ντίζελ κινητήρα 1,5 λίτρων με παρόμοια ισχύ. Και στις 2 περιπτώσεις, η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
Ωστόσο, πολλοί θα προτιμήσουν μία από τις τρεις plug-in υβριδικές επιλογές. Οι δύο πρώτες διατηρούν την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και συνδυάζουν ηλεκτρικούς κινητήρες 109 ίππων με κινητήρες καύσης 1,2 λίτρων ισχύς 178 ή 222 ίππων. Η μοναδική τετρακίνητη επιλογή είναι η ναυαρχίδα 508 PSE Hybrid4, με ισχύ 355 ίππων συνδυαστικά.
Από το ρόστερ των 508 εμφανώς απουσιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, ωστόσο, η Peugeot ήδη το προετοιμάζει. Το νέο 508 EV θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Tesla Model 3 και το VW ID.7, ενώ αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του μετά το 2025.
Οι τιμές για ένα ανανεωμένο 508 δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα από την Peugeot, αλλά αναμένεται να κοστίζει ελαφρώς περισσότερο από την βασική τιμή των περίπου 44.000 ευρώ για ένα βασικό μοντέλο. Παράλληλα, το PSE SW αναμένεται να είναι και το πιο ακριβό, με την τιμή να ξεπερνά τα 70.000 ευρώ.