H Nissan, αφού κυκλοφόρησε τελικά ένα επανασχεδιασμένο Z, αποφάσισε να παρουσιάσει επίσης το ανανεωμένο Nissan GT-R του 2024 στην Ιαπωνία.
Το νέο Nissan GT-R διαθέτει μια σειρά από μικρές αλλαγές. Συγκεκριμένα, οι σχεδιαστές έχουν αλλάξει τόσο την μπροστινή, όσο και την πίσω του όψη, τοποθετώντας επίσης μια αναθεωρημένη μάσκα και νέα φτερά. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι ενισχύει περαιτέρω την «εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση» του αυτοκινήτου, καθώς αυξάνεται η κάθετη δύναμη.
Συγκεκριμένα, η Nissan αναφέρει ότι οι μηχανικοί εξέτασαν το πλέγμα που χρησιμοποιήθηκε στη μάσκα και αποφάσισαν να ακολουθήσουν σχέδιο για να βελτιώσουν την ψύξη και να μειώσουν την αντίσταση. Από την άλλη πλευρά, το GT-R Nismo διαθέτει ένα νέο πίσω σταθερό φτερό, του οποίου η επιφάνεια είναι κατά 10% μεγαλύτερη από του εργοστασιακού. Επιπλέον, έχει εξοπλιστεί με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ διατίθεται σε μια νέα αποκλειστική Nismo απόχρωση που ονομάζεται Stealth Grey.
Αν και δεν λάβαμε το επανασχεδιασμένο μοντέλο που περιμέναμε, το επανασχεδιασμένο GT-R T-spec επιστρέφει το 2024. Βασίζεται στο GT-R Premium και είναι διαθέσιμο στις αποχρώσεις Millenium Jade και Midnight Purple. Επίσης το GT-R T-spec διαθέτει σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών με χρυσαφί φινίρισμα, αλλά και κεραμικά φρένα από άνθρακα που προέρχονται από το GT-R Nismo. Άλλα χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι τα φαρδύτερα μπροστινά φτερά, τα συστήματα δυναμικού ελέγχου του οχήματος και η ειδική σήμανση μέσα και έξω. Όσον αφορά την καμπίνα, η ειδική έκδοση σπορ διαθέτει σκουρόχρωμη Mori Green επένδυση.
Στην Ιαπωνία, το T-spec συνοδεύεται από μια ειδική έκδοση GT-R Nismo. Στην Αμερική, η έκδοση που προσφέρεται διαθέτει σφυρήλατους τροχούς με κόκκινες αποχρώσεις, κουκούλα από ανθρακονήματα διαφανούς επίστρωσης και αποκλειστικό κάλυμμα κινητήρα. Η ισχύς παρέχεται από έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3,8 λίτρων που αποδίδει 565 ίππους και 632 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδέεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έξι σχέσεων, που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Το GT-R Nismo χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα VR38DETT και αποδίδει 600 ίππους και 651 Nm ροπής, ενώ διαθέτει κι ένα νέο μπροστινό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το νέο Nissan GT-R του 2024 θα φθάσει στις αντιπροσωπείες των Η.Π.Α αυτήν την άνοιξη, με την έκδοση Nismo να ακολουθεί το καλοκαίρι.
Όλες οι ειδήσεις