EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Κίνα ετοιμάζει στρατιές ανδροειδών για να επιτεθεί στην Tesla

h-kina-etoimazei-straties-androeidon-gia-na-epitethei-stin-tesla-727823

Δεν πρόκειται για σενάριο από ένα δυστοπικό, τύπου Εξολοθρευτή μέλλον, αλλά για μια πραγματικότητα  

Το ότι η Κίνα κυριαρχεί παγκοσμίως στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων είναι γνωστό, όμως κατά πως φαίνεται, αυτό αποτελεί μια νίκη σε μάχη και όχι στον πόλεμο. Τώρα η Κίνα έχει πάρει στο κυνήγι την Tesla, για έναν διαφορετικό λόγο, με το μέτωπο της σύγκρουσης να μετατοπίζεται στο πεδίο των ανδροειδών εργατών. Εκεί, ο Έλον Μασκ της Tesla  ηγείται, έστω και σε επίπεδο εντυπώσεων, με τα μοντέλα Optimus να χαρακτηρίζονται από τον ίδιο, ως τα «ανδροειδή που θα βάλουν τέλος στην φτώχεια».

Μάλλον τις δηλώσεις αυτές τις έκανε χωρίς να υπολογίζει τον «σινικό παράγοντα», αφού  στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομποτικής που διοργανώθηκε πρόσφατα στο Πεκίνο, περισσότερες από 22 κινεζικές εταιρείες παρουσίασαν ανδροειδή, σχεδιασμένα να λειτουργούν στις γραμμές παραγωγής και στις αποθήκες της βαριάς βιομηχανίες, ως εργάτες.

Το «μυστικό της επιτυχίας» για την ταχύτατη ανέλιξη της Κίνας και σε αυτό το πεδίο, είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που εφαρμόστηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας:  Κρατική υποστήριξη, φθηνό κόστος παραγωγής, και πληθώρα γηγενών προμηθευτών που δημιουργούν μια συμπαγή, ευπροσάρμοστη και ταχύτατη εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο Πρόεδρος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Σι Τζινπίνγκ (Xi Jinping) στηρίζει την ρομποτική, χαρακτηρίζοντας την ως μια ευκαιρία για την ανάπτυξη «νέων παραγωγικών δυνάμεων» και αποδεικνύει εμπράκτως τα λεγόμενα του, με την δημιουργία ταμείου στήριξης για την βιομηχανία των ανδροειδών, στο οποίο μέχρι στιγμής έχουν εισρεύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μπορεί εκ πρώτης τα ανδροειδή – εργάτες να φαντάζουν ως ένα μακροπρόθεσμο στην εφαρμογή του σενάριο, όμως αναλυτές της αγοράς, αναφέρουν ότι είμαστε πολύ πιο κοντά απ ότι φανταζόμαστε σε κάτι τέτοιο. Συγκεκριμένα, η Goldman Sachs προέβλεψε τον Ιανουάριο, ότι η αγορά ανδροειδών θα φτάσει τα 38 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2035, το δε κόστος για την κατασκευή κάθε μονάδας, έχει μειωθεί σημαντικά και ανέρχεται περίπου στα 150.000 δολάρια με βάση τα σημερινά δεδομένα.

Αυτό είναι και σημείο όπου η Κίνα μπορεί να κάνει την διαφορά, αφού όπως δήλωσε ο Hu Debo, διευθύνων σύμβουλος της Shanghai Kepler Exploration Robotics, μια εκ των μεγαλύτερων εταιρειών ρομποτικής στη χώρα: «Υπάρχει μεγάλο περιθώριο για συμπίεση στο κόστος παραγωγής».

Φθηνό εργατικό δυναμικό;  Αυτό είναι το #1 ζητούμενο στις  βιομηχανίες και ισχύει είτε σε μισθωτούς ανθρώπους, είτε σε αγορά ανδροειδών  εργατών.

Όλες οι ειδήσεις

H Tesla χρησιμοποιεί τα ρομπότ της Optimus για να αυξήσεις τις πωλήσεις

Η Tesla κατασκευάζει ρομπότ Optimus – Όσα αποκάλυψε ο Έλον Μασκ

Ρομποτική… απάντηση της BMW στην Tesla

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο