EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«H ηλεκτρική BMW Μ θα πατάει τα πάντα»

h-ilektriki-bmw-m-tha-pataei-ta-panta-718886

Τολμηρή και προβοκατόρικη δήλωση από τον CEO του «Μ Division» της BMW, που μας προετοιμάζει για το βαυαρικό e-θηρίο του ενός μεγαβάτ!

Πως μπορείς να προετοιμάσεις το έδαφος για μια «δύσκολη να χωνευτεί» μετάβαση; Η ιδέα μιας «M» BMW με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες θα μπορούσε να προκαλέσει εφιάλτες σε πολύ κόσμο και η αλήθεια είναι ότι τα εμβληματικά μοντέλα που έχουν συνδεθεί με τις επιδόσεις, χρειάζονται πολύ δουλειά από τα τμήματα marketing, ώστε η υποδοχή τους στην αγορά να έχει θετικό πρόσημο.

Ο στόχος είναι φυσικά  να πείσουν ότι μπορούν να προσφέρουν τα ίδια επίπεδα απόλαυσης και ενθουσιασμού στην οδήγηση, όπως τα θερμικών κινητήρων αντίστοιχα τους, διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτήρα τους. H BMW έχει αρχίσει ήδη να δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση και το πρώτο επικοινωνιακό δείγμα γραφής  για την μελλοντική ηλεκτρική «Μ», χαρακτηρίζεται ως «επιθετικό» marketing.

Σε ποιους επιτίθεται; Σε όλους! Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο Frank van Meel, CEO του «M» τμήματος της BMW, ερωτηθείς για το τι μπορούμε να περιμένουμε από την ηλεκτρική M, που ήδη είναι σε διαδικασία εξέλιξης, απάντησε με ένα χαμόγελο, ότι «θα είναι πιο γρήγορη απ΄ότι άλλο έχετε δει». Αν μη τι άλλο πολύ τολμηρή και ριψοκίνδυνη δήλωση.

Για εταιρείες του μεγέθους και του ειδικού βάρους της BMW, η επικοινωνία δεν είναι τύπου «ότι μας έρθει το λέμε» αλλά αποτελεί το προϊόν μιας πολύ καλά μελετημένης στρατηγικής, με συγκεκριμένου στόχους και σημειολογία.

Προφανώς επίσης, η επικοινωνία αυτή, δεν μπορεί να βασίζεται σε υπερφίαλες και πομπώδεις δηλώσεις κενού περιεχομένου, απλά για να κερδίζονται οι εντυπώσεις. Για να ειπωθεί λοιπόν κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι υπάρχει στέρεα βάση. Αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για την ηλεκτρική M, είναι ότι θα φέρει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 1000 kW, δηλαδή ένα μεγαβάτ ή –για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα, 1.341 ίππους.

Τα νέα στοιχεία, πέραν της δήλωσης –  «βόμβας», είναι πως η αμιγώς ηλεκτροκίνητη αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου, οι τέσσερις κινητήρες και η χρήση των ECU ως πανίσχυρες επεξεργαστικές μονάδες, επιτρέπουν μια νέα, ολιστική προσέγγιση κατά την διαμόρφωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.

«Είναι ένας θαυμαστός νέος κόσμος», ανάφερε ο van Meel, «έχουμε την δυνατότητα σύνδεσης και άμεσης, αμφίδρομης επικοινωνίας, μεταξύ όλων των επί μέρους στοιχείων του αυτοκινήτου. Παρ΄όλα αυτά, δεν θέλουμε να εκμεταλλευτούμε αυτό το πεδίο για να προσδώσουμε στο μοντέλο ανούσια και εξεζητημένα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα, το tank turn. Ο στόχος μας είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο με ουδέτερο, γραμμικό και προβλέψιμο χειρισμό».

Σε ότι αφορά στους ηλεκτροκινητήρες της e-M, αυτοί θα αποτελούν το «τεχνολογικό ορόσημο της εποχής τους», όπως επίσης ανέφερε ο van Meel. Θα είναι ελαφριές, «συπαγείς» σε εξωτερικές διαστάσεις μονάδες, με σύστημα ψύξης (λάδι, νερό ή και τα δύο), ώστε η απόδοση τους να μην επηρεάζεται ακόμα και σε παρατεταμένη απαιτητική χρήση.

H ηλεκτρική Μ, θα βασίζεται στην sedan έκδοση της πλατφόρμας Neue Klasse αλλά πέραν των εκτεταμένων αλλαγών και βελτιώσεων, θα φέρει επίσης και μπαταρία διαφορετικής χημικής σύστασης, προσαρμοσμένη στις επιδόσεις και τις ενεργειακές απαιτήσεις του μοντέλου. Πέραν της τετρακίνητης και με ίδιο αριθμό ηλεκτρικών μοτέρ M, η BMW εξετάζει πολύ σοβαρά και το ενδεχόμενο μιας πρόσθετης έκδοσης, με πίσω κίνηση, η οποία θα φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 670 ίππων.

*Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο, αποτελούν ψηφιακές δημιουργίες του Autotypos.gr 

Όλες οι ειδήσεις

Πώς να φορτώνουμε σωστά και με ασφάλεια τις αποσκευές μας στο αυτοκίνητο όταν πηγαίνουμε ταξίδι

Τα 7 φθηνότερα μικρά SUV της αγοράς!

Η νέα BMW X3: Δυναμική σχεδίαση και sport χαρακτήρας

 

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο