EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Ηitachi κάνει τα θηριώδη φορτηγά ορυχείων… τρόλεϊ

h-iitachi-kanei-ta-thiriodi-fortiga-orycheion-trolei-720223

Ενέργεια και φόρτιση επί το έργον για ένα μερικά από τα μεγαλύτερα και βαρύτερα τροχοφόρα στον κόσμο

Hitachi είναι έτοιμη να θέσει σε λειτουργία μια σειρά από αμιγώς ηλεκτρικά ανατρεπόμενα φορτηγά σε ένα ανοιχτό ορυχείο χαλκού/χρυσού στη Ζάμπια. Τα πρωτότυπα θα δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες, δεχόμενα πλήρη φορτία και εκτελώντας όλες τις διαδρομές φόρτωσης / εκφόρτωσης, προκειμένου να διαπιστωθεί η απόδοση τόσο αυτών, όσο και των υποδομών υποστήριξης τους.

Η Ηitachi είχε στο παρελθόν παρουσιάσει φορτηγά αυτού του τύπου με υβριδική διάταξη πετρελαιοκινητήρα / ηλεκτροκινήτηρων.  Τα φορτηγά αυτά, είχαν την δυνατότητα να αναπτύξουν ένα πτυσσόμενο σύστημα «κεραιών» οι οποίες έρχονταν σε επαφή με εναέρια καλώδια υψηλής τάσης που διέτρεχαν τις διαδρομές που αυτά κινούνταν στα ορυχεία.  Ότι ακριβώς γίνεται και με τα τρόλεϊ δηλαδή.

Η δεύτερη γενιά αυτών των γιγαντιαίων μηχανημάτων όμως, θα είναι πλήρως ηλεκτρική και θα υποστηρίζεται από μια σύνθετη μορφή υποδομών που θα φροντίζει την ενεργειακή πλήρωση τους. Το εναέριο σύστημα καλωδίων και οι «κεραίες» διατηρούνται. Θα καλύπτουν τις άμεσες ενεργειακές απαιτήσεις των οχημάτων, παρέχοντας ρεύμα απευθείας στους ηλεκτροκινητήρες, ενώ όταν οι απαιτήσεις είναι μικρότερες, όπως για παράδειγμα στις διαδρομές χωρίς φορτίο, μέρος αυτή της ενέργειας θα χρησιμοποιείται και για την φόρτιση των μπαταριών.

Πέραν αυτού πάντως, θα υπάρχουν επίσης σταθεροί ταχυφορτιστές, με πτυσσόμενο βραχίονα ο οποίος θα συνδέεται με τα φορτηγά όταν αυτά σταθμεύουν, για πλήρωση των μπαταριών, ώστε να είναι έτοιμα στην επόμενη βάρδια. Συνδυαστικά τα δυο αυτά συστήματα, επιτρέπουν μια αμιγώς ηλεκτρική υλοποίηση στα τεραστίων διαστάσεων αυτά φορτηγά, αφαιρώντας τον επίσης θηριώδη θερμικό κινητήρα.

Φυσικά οι μπαταρίες προσθέτουν βάρος αλλά ακριβώς λόγω του ότι οι ενεργειακές απαιτήσεις (και ένα μέρος της φόρτισης) καλύπτονται από την εναέρια καλωδίωση εν όσο τα φορτηγά λειτουργούν, οι συστοιχίες δεν είναι μεγάλου μεγέθους. Τα φορτηγά αυτά, βασίζονται στο μοντέλο EH4000 AC-3 της Hitachi, που ζυγίζουν 163 τόνους και έχουν δυνατότητα μεταφοράς φορτίου έως και 221 τόνους.

Όλες οι ειδήσεις

Tο «καμηλάκι» της Μακεδονίας: Ταξίδι στον χρόνο με το ιστορικό λεωφορείο

Πρώτες εντυπώσεις Cupra Leon & Formentor: Ενδιαφέροντα όπως πάντα!

Hyundai Inster: Μικρό σε διαστάσεις, μεγάλο σε προσωπικότητα!

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο