H Hyundai αποκάλυψε στην CEO Investor Day της να αποκαλύψει τον σχέδιά της σχετικά με τον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να επιταχύνει τη μετάβασή της σε έναν «πάροχο έξυπνων λύσεων κινητικότητας» επενδύοντας 77,8 δισεκατομμύρια € κατά τη διάρκεια των επόμενων δέκα ετών. Από αυτά, 25,5 δισεκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης και αυτό αναμένεται να επιτρέψει στην αυτοκινητοβιομηχανία να πουλά δύο εκατομμύρια EV ετησίως έως το 2030.
Η στρατηγική της ιαπωνικής εταιρείας είναι γνωστή ως «Hyundai Motor Way» και επικεντρώνεται στα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η εταιρεία θέλει να εδραιώσει «ηγετική θέση στα EVs». Ένα μεγάλο μέρος αυτής της επένδυσης βασίζεται στην πλατφόρμα EV δεύτερης γενιάς της εταιρείας, η οποία είναι γνωστή ως Integrated Modular Architecture (IMA).Η συγκεκριμένη πρόκειται να αντικαταστήσει την τρέχουσα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) της Hyundai και θα χρησιμοποιηθεί σε «13 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από τις μάρκες αυτοκινήτων Hyundai, Kia και Genesis του Hyundai Motor Group μέχρι το 2030».
Η Hyundai αναφέρει ότι η πλατφόρμα IMA είναι μια πιο βελτωμένη πλατφόρμα σε σχέση με την E-GMP. Η πλατφόρμα IMA είναι εξαιρετικά ευέλικτη και θα επιτρέπει στην αυτοκινητοβιομηχανία να επεκταθεί πέρα από την τρέχουσα παραγωγή των μεσαίου μεγέθους SUV μοντέλων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέφερε ότι η αρχιτεκτονική «περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις κατηγορίες οχημάτων, που κυμαίνονται από μικρά και μεγάλα SUV μέχρι φορτηγά, μαζί με τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας Genesis».
Ενώ οι πλατφόρμες είναι σημαντικές, οι μπαταρίες είναι εξαιρετικά επίσης κρίσιμες όταν πρόκειται για ηλεκτρικά οχήματα. Στον τομέα αυτό η Hyundai σχεδιάζει να προσφέρει μια ποικιλία λύσεων συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών νέας γενιάς τύπου NCM και LFP για τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα IMA. Όσον αφορά τις μπαταρίες LFP, η εταιρεία στοχεύει να εισαγάγει μονάδες μπαταριών τέτοιου τύπου με «αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα και βελτιωμένη απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες για πρώτη φορά το 2025».
Η Hyundai ανέφερε επίσης ότι εργάζεται στην κυκλοφορία μιας «νέας τεχνολογίας αιχμής που επιτρέπει τη φόρτιση και την αποφόρτιση της μπαταρίας κατά την οδήγηση (εν κινήσει), χρησιμοποιώντας ένα ανεξάρτητο power bank». Η αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε επίσης ένα νέο σύστημα διαχείρισης μπαταριών που βασίζεται σε τεχνολογία AI, το οποίο παρακολουθεί το πακέτο μπαταριών και εντοπίζει τυχόν πιθανά προβλήματα ασφάλειας.
Το γεγονός ότι η ζήτηση για οχήματα ICE παραμένει υψηλή, οδήγησε την Hyundai να κατασκευάζει EV σε «μεικτές γραμμές παραγωγής». Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει ότι το ποσοστό της παγκόσμιας παραγωγής EV θα αυξηθεί από 8% φέτος σε 34% έως το 2030.
Η Hyundai εργάζεται επίσης για τη δημιουργία ενός εργοστασίου αποκλειστικής παραγωγής EV στην Κορέα και στοχεύει να ξεκινήσει την μαζική παραγωγή το 2025. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα παράγει οχήματα τόσο για την εγχώρια όσο και για τη διεθνή αγορά.