EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Aston Martin αντιστρέφει τη πορεία της και διατηρεί τον V12

h-aston-martin-antistrefei-ti-poreia-tis-kai-diatirei-ton-v12-710503

Τα τελευταία χρόνια, όλοι οι κατασκευαστές -συμπεριλαμβανομένης και της Aston Martin– ανακοινώνουν τα πλάνα τους για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.

Η Aston Martin όμως, πρόσφατα ανακοίνωσε πως η ημερομηνία παρουσίασης για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, μεταφέρεται από το 2025 στο 2027. Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε πως η Aston Martin θα συνεχίσει να πουλά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ακόμη και μετά το 2030, επειδή αυτό ζητούν οι πελάτες τους.

Το «αφεντικό», ο Laurence Stroll, ανέφερε στο Autocar πως οι αγοραστές της Aston Martin επιθυμούν αυτοκίνητα με «ήχους και μυρωδιές» από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πιστεύει πως πάντοτε θα υπάρχει μια αγορά για θερμικούς κινητήρες και αυτός είναι ο λόγος που τελικά καθυστερούν το πρώτο τους EV. Θεωρεί πως υπάρχει περισσότερο «hype» παρά ζήτηση για EV σε αυτό το εύρος τιμών, αλλά προσέθεσε ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα γίνει, απλώς θα πάρει περισσότερο χρόνο από ότι αρχικά σχεδίαζαν.

aston martin

Οι θερμικές Aston Martin του μέλλοντος βέβαια, θα έχουν μια μορφή ηλεκτρικής κίνησης, καθώς η εταιρεία επενδύει βαριά στην plug-in υβριδική τεχνολογία για τον V8 αλλά και τον V12 της. Αυτό, θα τη βοηθήσει να μην έχει πρόβλημα με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, ενώ ταυτόχρονα θα αναβαθμίσουν τις επιδόσεις των μοντέλων της, μέχρι η πώληση τους να απαγορευτεί οριστικά. Τουλάχιστον έτσι δεν θα χρειαστεί να δούμε ξανά κάτι σαν το Cygnet, το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας της Aston Martin με την Toyota, στη προσπάθεια να μειωθούν οι συνολικοί ρύποι της γκάμας της Aston Martin.

aston martin

Η μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες. Η φθίνουσα και ασυνεπής ζήτηση, οι υψηλές τιμές και η έλλειψη υποδομής φόρτισης συνεχίζουν να εμποδίζουν την υιοθέτηση της σε πολλά μέρη, θέτοντας το κλάδο σε δύσκολη θέση καθώς ορισμένες αγορές μετατοπίζονται πιο γρήγορα στα ηλεκτρικά σε σχέση με άλλες.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων είναι αρκετά ανισόρροπη. Η Volvo είδε 65% πτώση πωλήσεων σε EV το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ οι πωλήσεις της Mustang Mach-E ανέβηκαν κατά 77%. Η μεγάλη αύξηση είναι μονάχα στα plug-in υβριδικά μοντέλα, κάτι που δικαιολογεί την επιλογή της Aston Martin να επενδύσει σε αυτή τη τεχνολογία, όπως άλλωστε κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Ferrari και η Lamborghini.

 

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε στην Βυτίνα το Volkswagen Tiguan: Πιο καλό από ποτέ!

Mercedes-Benz EQS: Το αστέρι επιστρέφει με μεγαλύτερη αυτονομία

Νέα Alfa Romeo Milano: Υβριδική, ηλεκτρική και Veloce με 240 HP

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο