EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιορτάζοντας την Ιστορία του Le Mans

giortazontas-tin-istoria-tou-le-mans-639023

Ανοίγοντας την αυλαία των διάρκειας ενός έτους εορτασμών για τα 100 χρόνια του διάσημου αγώνα, η έκθεση  Le Mans Legends, θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως της 20 Αυγούστου στην Αμερικανική πίστα Laguna Seca.

Πριν από ενενήντα εννέα χρόνια, μια χούφτα εργαζομένων στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Chenard & Walcker, έναν σημαντικό προμηθευτή ταξί στο Παρίσι, είχαν ένα όνειρο: να συμμετάσχουν στις 24 ώρες του Le Mans με Type U3 15CV Sport. Τον Μάιο του 1921 δαμάζοντας τους λασπωμένους από τη βροχή δρόμους , η γαλλική ομάδα τερμάτισε στις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας πίσω της καταξιωμένες μάρκες όπως οι Bentley, Bugatti και Delage.

Με το πέρασμα των ετών ο μαραθώνιος αγώνας εξελίχθηκε σε έναν θρύλο που οι αγωνιζόμενοι αντιμετωπίζουν με σεβασμό και φόβο γιατί απαιτεί μια μοναδική ισορροπία ικανότητας, τύχης, αντοχής και ψυχικής δύναμης, εγώ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι 24 ώρες του Le Mans είναι το απόλυτο πεδίο δοκιμών.

Η έκθεση περιλαμβάνει αυτοκίνητα που κέρδισαν τη γενική κατάταξη του αγώνα αλλά και ενδιαφέροντα ή σημαντικά αυτοκίνητα που έχουν συμμετάσχει στο Le Mans κατά τη διάρκεια αυτού του αιώνα. Τα μοντέλα ανήκουν σε μουσεία και ιδιωτικές συλλογές. Μάλιστα οι ιδιοκτήτες θα τα οδηγήσουν μέσα στην πίστα ώστε να τα απολαύσουν τόσο αυτοί, όσο και οι επισκέπτες.

Στην έκθεση θα συμμετάσχουν μεταξύ άλλων η Bentley Speed ​​Six του 1929 που κέρδισε τον αγώνα το 1929 και το 1930, η Porsche 356/2 063 του 1951, η πρώτη Porsche που κέρδισε στο Le Mans, η Mercedes 300SL W194 του 1952, το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο και η μοναδική εργοστασιακή Mercedes που κέρδισε το Le Mans και η Jaguar D-Type XKD που βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης το 1956. Επίσης οι επισκέπτες θα δουν την Ferrari 250 LM του 1965 η οποία είναι η τελευταία Ferrari που κέρδισε στο Le Mans, τα αυθεντικά Ford GT40 που τερμάτισαν στην πρώτη θέση το 1966, το 1967, το 1968 και το 1969, το Mazda Lola T616 του 1984, το Audi R8 LMP1του 2005 και το Peugeot 908 HDi FAP του 2007.

Επιπλέον θα υπάρχουν σχεδόν 400 αυθεντικά, ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα αγωνιστούν σε 14 κατηγορίες. Το πιο παλιό από αυτά είναι ένα Locomobile Model “I” του 1909 με κινητήρα 40 ίππων και το πιο σύγχρονο είναι το Pescarolo LMP1 του 2007 με 700 ίππους.

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο