EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παρίσι: Το 10% των βενζινάδικων αδυνατεί να εφοδιαστεί επαρκώς

parisi-to-10-ton-venzinadikon-adynatei-na-efodiastei-eparkos-634649

Περίπου 10% των πρατηρίων βενζίνης στην περιοχή του Παρισιού δεν μπορούν να εφοδιαστούν με επαρκείς ποσότητες καυσίμου, δήλωσε σήμερα ο Γάλλος κυβερνητικός εκπρόσωπος Ολιβιέ Βεράν, μολονότι επανέλαβε πως η Γαλλία έχει συνολικά αρκετές προμήθειες βενζίνης.

«Υπάρχουν προσωρινά προβλήματα σχετικά με τη διανομή», δήλωσε ο Βεράν στους σταθμούς BFM TV και RMC Radio.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως 90% των πρατηρίων βενζίνης στο Παρίσι δεν έχουν τέτοια προβλήματα, μολονότι 15% των πρατηρίων βενζίνης συνολικά στη Γαλλία αντιμετωπίζουν αυτές τις «προσωρινές δυσκολίες».

Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα πως η Γαλλία χρησιμοποίησε τα στρατηγικά αποθέματα καυσίμων της για να ανεφοδιάσει πρατήρια βενζίνης εν μέσω απεργιακών κινητοποιήσεων εργατών σε διυλιστήρια και αποθήκες καυσίμων που δημιούργησαν προβλήματα στην παραγωγή και μπλόκαραν τις παραδόσεις.

 

Το Παρίσι μειώνει το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα

Το δημοτικό συμβούλιο του Παρισιού αποφάσισε το όριο ταχύτητας των δρόμων της πρωτεύουσας να οριστεί στα 30 χλμ/ώρα, ώστε να μειωθούν τα τροχαία ατυχημάτων, και κατ’επέκταση οι τραυματισμοί και οι απώλειες που σχετίζονται με αυτά.

Απώτερος σκοπός της απόφασης είναι ότι ο περιορισμός του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα θα ενισχύσει την τάση για μετακινήσεις στην πόλη με ποδήλατο και άλλα ατομικά μέσα. Ωστόσο, από το μέτρο θα εξαιρεθούν ορισμένοι λεωφόροι και μεγάλοι δρόμοι του Παρισιού, στους οποίους το όριο ταχύτητας θα παραμείνει στα 50 χλμ/ώρα, ενώ ο περιφερειακός του Παρισιού θα εξακολουθεί να έχει όριο ταχύτητας τα 70 χλμ/ώρα.

Η απόφαση του Παρισιού να μειώσει το όριο ταχύτητας στους δρόμους του έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την αντίστοιχη απόφαση της Ισπανίας, που και αυτή μειώνει το όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ/ώρα. Αυτές οι ενέργειες είναι απόρροια της αίτησης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ), ο οποίος θέλει να θεσπιστεί όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα στους δρόμους των αστικών περιοχών, όπου πεζοί, ποδηλάτες και άλλοι κινδυνεύουν περισσότερο από την κίνηση των αυτοκινήτων, επισημαίνοντας τα οφέλη που προκύπτουν από τους δρόμους με μικρή ταχύτητα στις αστικές περιοχές. Στόχος του Π.Ο.Υ είναι έως το 2030 να μειωθούν οι θάνατοι από τροχαία κατά 50%.

Σύμφωνα με στοιχεία του Π.Ο.Υ, περισσότεροι από 1,3 εκατ. άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα, κάτι που σημαίνει πως ένας άνθρωπος σκοτώνεται σε κάποιο τροχαίο ατύχημα κάθε 24 δευτερόλεπτα. Η υπερβολική ταχύτητα είναι η κυριότερη αιτία, με 1 στους 3 θανάτους στους δρόμους σε χώρες υψηλού εισοδήματος να αποδίδονται σε αυτή. Εκτιμάται πως το 40-50% των ατόμων οδηγούν πάνω από το όριο ταχύτητας και σύμφωνα με τα στοιχεία, σε κάθε αύξηση της ταχύτητας κατά 1 χλμ/ώρα, αυξάνεται ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων κατά 4-5%, ενώ αντιθέτως ο κίνδυνος θανάτου και τραυματισμού μειώνεται σημαντικά όταν μειώνεται η ταχύτητα.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο