Στο ναδίρ οι σχέσεις μεταξύ της VW και του εργατικού της δυναμικού, με χιλιάδες εργαζόμενους να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δουλειά.
Κείμενο: Quattroruote.it, απόδοση: Autotypos Team
Οι σχέσεις μεταξύ της VW και του εργατικού της δυναμικού είναι όλο και πιο τεταμένες μετά τις τελευταίες φήμες στον γερμανικό Τύπο για τα μέτρα αναδιάρθρωσης που ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο. Γίνεται λόγος για περικοπές 4 δισεκατομμυρίων ευρώ και ακόμη και «3 εργοστάσια να κλείνουν», αρκετό για να ενεργοποιηθεί το συνδικάτο των μεταλλουργών, το οποίο έχει κηρύξει μια ώρα απεργίας και στα έντεκα εργοστάσια παραγωγής στη γερμανική επικράτεια.
Τα μέτρα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt, το διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen έχει ορίσει μια πρόταση αναδιάρθρωσης που θα συζητηθεί με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στο πλαίσιο του κύκλου των συναντήσεων, οι οποίες έχουν ήδη προγραμματιστεί και επικεντρώνονται ακριβώς στο αίτημα της διοίκησης. Υπάρχουν πολλά μέτρα, όπως περικοπή 10% στους μισθούς, πάγωμα των αυξήσεων μισθών για τα επόμενα 2 χρόνια, ανώτατο όριο στα μπόνους των μεσαίων στελεχών και διευθυντικών στελεχών και μείωση διαφόρων τύπων εταιρικών παροχών. Επιπλέον, η διοίκηση θα αναπτύξει μια σειρά από σενάρια που προβλέπουν το πιθανό κλείσιμο ορισμένων γερμανικών εργοστασίων όπως το Emden, το Zwickau, η Δρέσδη και το Osnabrück. Το ότι τα μέτρα έχουν ήδη αποτυπωθεί στο χαρτί καταδεικνύουν, τόσο την απόφαση της IG Metall να καλέσει την κινητοποίηση λίγες ώρες μετά τη συνάντηση με τους εργαζόμενους, και τα 2 λόγια της προέδρου του συμβουλίου εργαζομένων, Daniela Cavallo.
Η Cavallo έκανε λόγο για μια βαθύτερη αναδιάρθρωση από την αναμενόμενη και που χαρακτηρίζεται από το κλείσιμο «τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία», από το «μόνιμο» μέγεθος των υπόλοιπων βιομηχανικών δραστηριοτήτων και από την απόλυση δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων. «Η διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά τα μέτρα», πρόσθεσε, κατηγορώντας τη διοίκηση του «μεγαλύτερου γερμανικού βιομηχανικού ομίλου ότι ξεκίνησε μια απεμπλοκή από τη χώρα καταγωγής του, τη Γερμανία». Στη Βόλφσμπουργκ προτιμούν να μην σχολιάζουν, επαναλαμβάνοντας απλώς πόσο «σοβαρή» είναι η κατάσταση και τη σημασία της διαφύλαξης του μέλλοντος της εταιρείας.
Όλες οι ειδήσεις
Abarth 600e: Αυτός είναι ο πιο γρήγορος «σκορπιός» ever!
Η Lamborghini Temerario, έχει το «μισό» πλαίσιο της Huracan και… είναι για καλό!
Δείτε πόσο έχουν βελτιωθεί τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος