Ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Renault, Μπομπ Μπελ, αποχώρησε από την ομάδα Φόρμουλα 1 της Alpine, όπου είχε συμβουλευτικό ρόλο, και εντάχθηκε στην Aston Martin ως εκτελεστικός διευθυντής τεχνικού τομέα.
Μετά την εξέλιξη αυτή, ο 65χρονος Βορειο-ιρλανδός θα… ανταμώσει ξανά με τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατέκτησε δύο τίτλους οδηγών με τη Renault τη διετία 2005-06 και εντάχθηκε στην Aston Martin ενόψει του 2023, προερχόμενος από την -ιδιοκτησίας Renault- Alpine.
Ο Μπελ ήταν ουσιαστικά με μερική απασχόληση στην Alpine από το 2018, ωστόσο τώρα θα αναφέρεται στον επικεφαλής της Aston Martin, Μάικ Κρακ, υπό τον νέο ρόλο του, ο οποίος θα έχει τη συνολική ευθύνη για τεχνικές και μηχανικές λειτουργίες, καθώς και λειτουργίες απόδοσης. «Αυτή είναι μία βασική πρόσληψη για να διασφαλίσουμε ότι βελτιστοποιούμε ό,τι κάνουμε ως ομάδα και πως εστιάζουμε στις σωστές περιοχές απόδοσης» τονίζει ο Κρακ σε δήλωσή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μπελ, ο οποίος -μεταξύ άλλων- έχει εργαστεί ακόμη σε McLaren και Mercedes, είναι ο τελευταίος σε μια αυξανόμενη λίστα έμπειρων στελεχών που αποχωρούν τον τελευταίο χρόνο από την Alpine.
Υπενθυμίζεται ότι το περασμένο καλοκαίρι έφυγαν από τη γαλλική ομάδα ο διευθύνων σύμβουλος, Λοράν Ρόσι, ο επικεφαλής της ομάδας της Alpine, Ότμαρ Σαφνάουερ, ο αθλητικός διευθυντής, Άλαν Περμέιν, και ο επικεφαλής τεχνικού τμήματος, Πατ Φράι. Στα τέλη Δεκεμβρίου αποχώρησε ο πρώην αγωνιστικός διεθυντής, Ντάβιντε Μπρίβιο, και επέστρεψε στο MotoGP, ενώ πριν λίγες ημέρες αποτέλεσαν παρελθόν ο τεχνικός διευθυντής, Ματ Χάρμαν, και ο επικεφαλής αεροδυναμικής, Ντιρκ ντε Μπέερ.
Η σεζόν του 2024 στη Φόρμουλα 1 δεν άρχισε καθόλου καλά για την Alpine, καθώς οι Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί κατετάγησαν στην τελευταία σειρά της εκκίνησης (σ.σ. 19ος και 20ός, αντίστοιχα) με την A524 στα επίσημα δοκιμαστικά για το γκραν πρι του Μπαχρέιν, ενώ τερμάτισαν στον σαββατιάτικο (2/3) αγώνα στη 17η και τη 18η θέση, αντίστοιχα. Από την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2022, η ομάδα «έπεσε» πέρυσι στην έκτη θέση, ενώ αυτή τη στιγμή είναι τελευταία στην κατάταξη χωρίς βαθμούς.
Όλες οι ειδήσεις
Αποκλειστικό: Οδηγήσαμε την Pagani Codalunga των 8.500.000€
Τα 10 φθηνότερα καινούργια SUV και Crossover στην Ελλάδα
Δοκιμή Volvo EX30 RWD Extended Range: Η Tesla απέκτησε σοβαρό ανταγωνισμό!