EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

FlyOver: Προβλήματα με το καλημέρα – Πότε ξεκινούν οι εργασίες

flyover-provlimata-me-to-kalimera-pote-xekinoun-oi-ergasies-688270

Fly Over: Προβλήματα έχουν προκύψει όσον αφορά την ενίσχυση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης με 100 αστυνομικούς, όπως ανακοινώθηκε το προηγούμενο διάστημα από τον πρωθυπουργός και από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Οικονόμου, με στόχο την επίλυση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη, λόγω της προσεχούς έναρξης των εργασιών της νέας περιφερειακής της συμπρωτεύουσας.

Fly Over: Τί αναφέρει σε ανάρτησή του ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση του προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θοδωρή Τσαϊρίδη, μόνο οκτώ αστυνομικοί από την υπόλοιπη Ελλάδα μετακινήθηκαν στην Τροχαία Θεσσαλονίκης για να δώσουν λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί από το Fly Over. Επίσης, ο ίδιος σημείωσε ότι εκτός από τους οκτώ, έχουν απεμπλακεί μόλις τρία άτομα από τη φύλαξη των επισήμων, με αποτέλεσμα να εκδοθεί σήμερα διαταγή από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, στην οποία καλεί 60 αστυνομικούς που υπηρετούν σε διάφορες Αστυνομικές Διευθύνσεις της Θεσσαλονίκης να ενισχύσουν το έργο της Τροχαίας, όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα grtimes.gr.

Όπως θα δείτε από τα έγγραφα που έχει αναρτήσει ο κ. Τσαϊρίδης, σε περίπτωση που μέχρι αύριο, Τετάρτη (18/10) δεν καλυφθεί ο συγκεκριμένος αριθμός, θα χρειαστεί η κάθε Διεύθυνση να προτείνει έναν συγκεκριμένο αριθμό αστυνομικών.

Σύμφωνα με τη διαταγή ζητούνται επτά αστυνομικοί από τη Διεύθυνση Αστυνομίας, 13 από τη Διεύθυνση Ασφαλείας, επτά από την Άμεση Δράση, 13 από την Αστυνόμευση Κρατικού Αερολιμένα, 13 από τη Διεύθυνση Αλλοδαπών και εφτά από τη Διεύθυνση Αστυνομικών Επιχειρήσεων.

Η πλήρης ανάρτηση του προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης

«Θα ενισχυθεί η Τροχαία με 100 αστυνομικούς μας λέγανε.

Τότε είχαμε εκφράσει τον έντονο προβληματισμό μας για το πως θα προκύψει αυτός ο αριθμός.

Σήμερα βγήκε διαταγή σύμφωνα με την οποία 60 αστυνομικοί που υπηρετούν σε διάφορες υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης Θα ενισχύσουν την τροχαία Θεσσαλονίκης.

Δηλαδή άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.

Ταυτόχρονα μόλις 8 αστυνομικοί από την υπόλοιπη Ελλάδα ενίσχυσαν την Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και 3 από την απεμπλοκή τους από την φύλαξη επίσημων.

Με απλά μαθηματικά 60+8+3=71.

Δυστυχώς η πρώτη δικαίωση ήρθε.

Κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται τι έρχεται και κάποιοι άλλοι προσπαθούν με τερτίπια να μας κοροϊδέψουν.

Εμάς τουλάχιστον δεν μπορούν.»

Fly Over: Έχει αποφασιστεί να ενισχυθούν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ

Πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκαν από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης τρεις λεωφορειακές γραμμές express οι οποίες θα διευκολύνουν τη διαμπερή μετακίνηση. Η πρώτη Νο 45: «Τερματικός Σταθμός Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – Κ.Τ.Ε.Λ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ – ΚΟΣΜΟΣ», λειτουργούσε μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά παρατείνεται πλέον και τον υπόλοιπο χρόνο. Οι άλλες δύο είναι καινούργιες γραμμές, η EXPRESS 1: «Τερματικός Σταθμός ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-Ανατολικός Σταθμός περιοχής ΙΚΕΑ» (express) και η EXPRESS 2: «Τερματικός Σταθμός ΕΥΟΣΜΟΥ – ΒΟΥΛΓΑΡΗ», οι οποίες θα τεθούν σε λειτουργία ως το τέλος της εβδομάδας.

Fly Over: Τα πρώτα έργα

Μόλις δοθεί το πράσινο φως από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα στηθούν αμέσως τα πρώτα εργοτάξια.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι πρώτες παρεμβάσεις θα αφορούν τη μετακίνηση των στύλων φωτισμού, από το διαχωριστικό στηθαίο όπου βρίσκονται σήμερα, στις άκρες των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας της ανατολικής εσωτερικής περιφερειακής.

Για το σκοπό αυτό θα αποκλειστεί, σταδιακά, το δεξιό ρεύμα ανά κατεύθυνση προκειμένου να γίνει η τοποθέτηση των νέων φωτιστικών. Έτσι, οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους δύο, αντί για τρία ρεύματα ανά κατεύθυνση.

Στη συνέχεια, και αφού γίνει η μετακίνηση των φωτιστικών από το διαχωριστικό στηθαίο, αυτό θα ξηλωθεί και θα γίνει προσωρινά δρόμος. Στη φάση αυτών των εργασιών θα αποκλειστεί η αριστερή πλέον λωρίδα και στις δύο κατευθύνσεις.

Fly Over: Η διάρκεια του έργου

Θα χρειαστούν 4 χρόνια για την κατασκευή του και υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος του 2026 θα μπορεί να ολοκληρωθεί, αν δεν υπάρξουν άλλα εμπόδια κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Συνολικά η διάρκεια της σύμβασης μαζί με την κατασκευαστική περίοδο είναι 30 χρόνια. Στο διάστημα των υπόλοιπων 26 ετών, ο ανάδοχος θα αναλάβει την συντήρηση και λειτουργία του νέου αυτού δρόμου. Το Δημόσιο θα εξοφλεί με πληρωμές διαθεσιμότητας.

Το έργο υλοποιείται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ, μέρος πακέτου αναλόγων οδικών έργων. Με την ίδια μέθοδο προχωρούν διαγωνισμοί για τον άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη, για το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη και αναμένονται επιπλέον διαγωνισμοί για τα οδικά τμήματα Δράμα-Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη-Έδεσσα.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο