Η Fiat παρουσίασε το 600e, διευρύνοντας την ηλεκτρική γκάμα της και κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Οπτικά, ξεκινώντας από μπροστά, το 600e ανακτά την προσωπικότητά του αντικαθιστώντας το λογότυπο της Fiat με τον κωδικό αναγνώρισής του, το οποίο γίνεται ένα είδος υπο-επωνυμίας, για να υπογραμμίσει έναν μοναδικό χαρακτήρα, που τονίζεται περαιτέρω από αδιαμφισβήτητες στιλιστικές (και χρωματικές) επιλογές.
Με μήκος 4,17 μέτρα, το 600e βρίσκεται στην καρδιά της κατηγορίας B-Suv ακριβώς πάνω από το Jeep Avenger, σε σύγκριση με το οποίο είναι 90 χιλιοστά μακρύτερο. Οι αναλογίες του έχουν μελετηθεί σε αναζήτηση μιας πιο δυναμικής εικόνας στο δρόμο, χάρη στους κοντούς προεξοχές, τη μάλλον λεπτή πίσω κολόνα και τις ζάντες μεγέθους έως και 18″. Οι γυαλιστερές μαύρες πινελιές, το χρώμιο και τα μαύρα πλαστικά εναλλάσσονται για να τονιστούν τα σχήματα του αμαξώματος του και η σύνδεση με τον κόσμο των crossover από την άλλη. Τέλος, για το τμήμα του πορτμπαγκάζ του 600e, η Fiat δηλώνει χωρητικότητα 360 λίτρων.
Η καμπίνα, προφανώς με πέντε θέσεις, σχεδιάστηκε ενσωματώνοντας στοιχεία που θυμίζουν τόσο το 500e όσο και τον «ξάδερφό» του Jeep Avenger. Το αρθρωτό κεντρικό τούνελ (με αναδιπλούμενες ποτηροθήκες) και οι τσέπες στα καθίσματα κάνουν το 600e πιο πρακτικό σε καθημερινή χρήση, ενώ οι δύο οθόνες 7″ και 10,25″, αφιερωμένες αντίστοιχα στον πίνακα οργάνων και στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect, εγγυώνται ότι καλύτερο από άποψη λειτουργικότητας και ευκολία χρήσης.
Εκτός από τις λύσεις που προσανατολίζονται στον πραγματισμό και την εργονομία, δεν λείπουν και πιο «κοσμικές» λύσεις. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν οκτώ διαφορετικά χρώματα για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα γραφικά της οθόνης, για συνολικά 64 προσαρμόσιμους συνδυασμούς. Σχεδόν ένα «φαινόμενο σπα», το οποίο συνεχίζεται επίσης με την παρουσία (πολύ σπάνια στην κατηγορία) της λειτουργίας μασάζ για το κάθισμα του οδηγού, που ενισχύεται περαιτέρω από τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις και τη λειτουργία θέρμανσης τριών επιπέδων.
Στο ντεμπούτο του, το 600e θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων τοποθετημένο μπροστά και μια μπαταρία 54 kWh. Εξοπλισμένο με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με τον Οίκο, το B-Suv εγγυάται αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων στον κύκλο Wltp και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα. Η επαναφόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εναλλασσόμενο ρεύμα, χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW (που διαρκεί λιγότερο από έξι ώρες για μια πλήρη φόρτιση) ή από στήλες ταχείας συνεχούς ρεύματος, έως ισχύ 100 kW. Με αυτόν τον τρόπο, το 600e μπορεί να φτάσει το 80% της φόρτισης σε περίπου 30 λεπτά.
Τέλος, υπάρχει και ο επιλογέας για τα προγράμματα οδήγησης, που σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ Eco, Normal και Sport. Προς το παρόν, η Fiat δεν έχει ανακοινώσει θερμικές παραλλαγές του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά την υποβοήθηση οδήγησης, το 600e προσφέρει ένα πλήρες σετ ADAS επιπέδου 2. Στην πραγματικότητα, προσαρμόσιμο Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας, ανίχνευση τυφλού σημείου, αυτόματο φρενάρισμα, έλεγχο κούρασης οδηγού και κάμερα οπισθοπορείας με οπτικό πεδίο 180 μοιρών.
Για το λανσάρισμα του νέου της B-Suv, η Fiat έχει προγραμματίσει δύο ειδικές εκδόσεις: το 600e La Prima και το 600e (RED). Το τελευταίο έχει διαμορφωθεί ως το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας και ανανεώνει τη συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ξεκίνησε το 2021 στο 500, εστιάζοντας στα κόκκινα εξωτερικά, τα λογότυπα και τις εσωτερικές επενδύσεις ως εναλλακτική του μαύρου και του λευκού.
Η έκδοση La Prima είναι ένα πλήρως προαιρετικό μοντέλο και θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα Sun of Italy, Sea of Italy, Earth of Italy και Sky of Italy. Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν στις 5 Ιουλίου και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Σεπτέμβριο, ενώ ο πλήρης τιμοκατάλογος παραμένει άκρως απόρρητος.