Σε συνέχεια του περσινού Ferrari Legacy Tour, που είδαμε ένα γκρουπ από Ferrari F40 να κυκλοφορούν στους πανέμορφους επαρχιακούς δρόμους της Τοσκάνης, φέτος τον Οκτώβριο είχαμε το δεύτερο, αντίστοιχο event και αυτή τη φορά, γιορτάζει τα 40ά γενέθλια του πρώτου supercar από το Maranello, τη θρυλική GTO, στους Ιταλικούς Δολομίτες.
Η GTO αποκαλύφθηκε στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 1984. Εφοδιάζεται με έναν turbo V8 2,8 λίτρων, ενώ το σχεδιασμό της ανέλαβε ο Pininfarina. Το αποτέλεσμα ήταν ένα αυτοκίνητο που εξέπληξε τον ειδικό τύπο αλλά και το κοινό της μάρκας. Αρχικά, η Ferrari είχε τη πρόθεση να κατασκευάσει μόλις 200 αντίτυπα της GTO, ή με άλλα λόγια, τον ελάχιστο αριθμό παραγωγής για να μπορέσει να συμμετάσχει στο Group B. Βέβαια, οι αλλαγές τους κανονισμούς του συγκεκριμένου πρωταθλήματος, ανάγκασαν τη Ferrari να αποσυρθεί από αυτό. Και πάλι όμως, η εξέλιξη της GTO συνεχίστηκε και έτσι γεννήθηκε το πρώτο supercar της Ferrari. Μόλις 272 GTO δημιουργήθηκαν, πριν ολοκληρωθεί η παραγωγή της.
Με μια τόσο περιορισμένη παραγωγή, το να δεις 25 GTO σε άριστη κατάσταση, στο GTO Legacy Tour 2024, είναι σίγουρα μια αξέχαστη εμπειρία. Οι οδηγοί, οι καλεσμένοι και τα αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στο Lefay Resort & Spa στην όμορφη πόλη Pinzolo, που φωλιάζει στη περιοχή Madonna di Campiglio, στην κοιλάδα Rendena, πριν περάσουν τρεις ένδοξες μέρες περιήγησης στα εκπληκτικά ορεινά περάσματα που προσφέρουν οι Ιταλικοί Δολομίτες, απολαμβάνοντας το συναρπαστικό τοπίο της περιοχής.
Η πρώτη μέρα ξεκίνησε με τις GTO να εξερευνούν τη Senale, ένα από τα υψηλότερα (σε υψόμετρο) χωριό στις Ιταλικές Άλπεις, αλλά και το Appiano στη περιοχή της Tyrol, περνώντας μέσα από πλούσιες κατάφυτες κοιλάδες περνώντας από ρομαντικά κάστρα και αμπελώνες.
Η δεύτερη μέρα είχε ακόμη περισσότερες από τις ίδιες κατ’ ουσία ιταλικές εμπειρίες οδήγησης, με το convoy των GTO αυτή τη φορά να σκαρφαλώνει στις στροφές του βουνού Bondone πριν κατευθυνθεί προς την πόλη Riva del Garda, ένα όμορφο σκηνικό στο βόρειο άκρο της λίμνης Garda και να τελειώσει τη μέρα με ένα αργά το απόγευμα σπριντ πίσω στο Pinzolo.
Τη λίμνη Garda έχουμε επισκεφθεί και εμείς πριν από περίπου ένα χρόνο, οδηγώντας μια Maserati MC20 Coupe. Δείτε το βίντεο από το ταξίδι μας εδώ!
Η τρίτη ημέρα ήταν η τελευταία μέρα οδήγησης και είδε την πομπή των GTO να φεύγει από το Pinzolo και να κατευθύνεται νότια, προς το Maranello, περνώντας από το γραφικό χωριό Costermano sul Garda και την ιστορική, πλούσια πολιτιστικά πόλη της Mantova προτού τους καλωσορίσουν στα ιστορικά κεντρικά γραφεία της Ferrari.
Η τελευταία μέρα της περιοδείας παρουσίασε ειδικούς από το τμήμα Classiche της εταιρείας, μαζί με μερικούς από την αρχική ομάδα ανάπτυξης GTO, οι οποίοι έδωσαν στους οδηγούς των GTO μια σειρά από συναρπαστικές γνώσεις για μερικά από τα μυστικά και τις ανείπωτες ιστορίες πίσω από αυτό το πολύ ιδιαίτερο Prancing Horse.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με γύρους στη πίστα Fiorano της Ferrari, πριν τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί τους αναχωρήσουν την επόμενη μέρα. Τρεις επικές ημέρες οδήγησης, με υπέροχους δρόμους και μαγευτικό τοπίο, και ένα τελευταίο προσκύνημα στη γενέτειρα των GTO. Ένας παραπάνω από ταιριαστός φόρος τιμής, καθώς και ένας εορτασμός για το πρώτο supercar της Ferrari.
Όλες οι ειδήσεις
«Δέσμευση» Mercedes: Η S-Class με κινητήρες βενζίνης μέχρι το 2030
Αντί για μπισκότα… κλήση έφαγε το Cookie Monster στη Γερμανία!
Ένα Richard Mille για τη McLaren W1: Μαντέψτε πόσο κοστίζει!