Πριν δύο χρόνια, μια ειδικά τροποποιημένη Chiron έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου, καθώς πέτυχε νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, πιάνοντας τα 490,48 χλμ/ώρα (304,77 μίλα/ώρα). Το ρεκόρ έγινε στην τεράστια ευθεία -μήκους 9 χιλιομέτρων- της πίστας Ehra-Lessien, που ανήκει στην Volkswagen, με την Bugatti να ανακοινώνει λίγες εβδομάδες αργότερα ότι η Chiron Super Sport 300+ θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 30 μονάδων.
Φτάνοντας στο σήμερα, η γαλλική εταιρία έκανε γνωστό ότι ολοκλήρωσε την παραγωγή των οχτώ πρώτων αυτοκινήτων, τα οποία θα παραδοθούν άμεσα στους ιδιοκτήτες τους. Για να τα κάνει δικό του κάποιος μια Chiron Super Sport 300+ θα πρέπει να δώσει τουλάχιστον 3,5 εκατ. ευρώ (προ φόρων) στην Bugatti, χωρίς το κόστος του επιπλέον εξοπλισμού.
To πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου έγινε sold out πριν καν παρουσιαστεί επίσημα, με την Chiron Super Sport 300+ να φορά έναν 8,0-λίτρο δεκαξακύλινδρο (W16) κινητήρα, με τέσσερα turbos, συνολικής απόδοσης 1.600 ίππων. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετές αλλαγές στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, καθώς φέρει ένα νέο carbon σώμα, το οποίο είναι μακρύτερο κατά 250 χλστ. από την κανονική Chiron.
Συνεχίζοντας, το νέο bodykit προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, με σταθερή πίσω αεροτομή, νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης, νέες απολήξεις εξατμίσεων, ενώ πατάει σε ζάντες από μαγνήσιο. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να βελτιώνεται η αεροδυναμική του μοντέλου, συμβάλλοντας στην επίτευξη του ρεκόρ.
Τέλος, οι ζάντες "ντύνονται" με ειδικά ελαστικά της Michelin, η οποία συνέβαλε και αυτή προκειμένου η Chiron να πιάσει τα 490,484 χλμ/ώρα, δημιουργώντας ένα νέο Pilot Sport Cup 2 ελαστικό. Η γαλλική εταιρία πήρε το Pilot Sport Cup 2, που προσφέρει αποκλειστικά για την Chiron, και το ενίσχυσε με ένα στρώμα από ανθρακονήματα για επιπλέον αντοχή.
Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ταχύτητες μέχρι και 510 χλμ/ώρα, ενώ μπορεί να αντέξει ακόμη και σε 5.300 G. Το νέο ελαστικό που φοράει η Chiron Super Sport 300+ είναι νόμιμο να κινηθεί σε δημόσιους δρόμους και μπορεί να περιστραφεί έως και 4.100 φορές το λεπτό, με την Michelin να αναφέρει ο οδηγός θα καταλάβει το πότε το ελαστικό πρόκειται να καταστραφεί, αφού θα υπάρξει έντονος θόρυβος και δονήσεις.