EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ετοιμάζεται η Hyundai για “βόμβα υδρογόνου”;

etoimazetai-i-hyundai-gia-vomva-ydrogonou-715108

Φήμες θέλουν την Hyundai να “κάνει το μπάμ” με ένα ποθητό από πολλούς  μοντέλο, το 2026

Η Hyundai επιμένει στο υδρογόνο και εργάζεται στην ανάπτυξη μιας γκάμας οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου, προσδοκώντας οι ενέργειες της να αποτελέσουν μια έμπρακτη απόδειξη για την βιώσιμη προοπτική των FCEV αυτοκινήτων. Στα πλαίσια αυτά, φέρεται να έχει προγραμματίσει για τα μέσα του 2025 την δεύτερη γενιά του crossover NEXO, που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της KED (Korea Εconomic Daily), μεγάλη έκπληξη θα αποτελέσει το supercar υδρογόνου, που θα ακολουθήσει το 2026.

Hyundai

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία φωτογραφίζουν ένα αυτοκίνητο που θα αποτελέσει την έκδοση παραγωγής (περιορισμένης…) του N Vision 74. Το concept που παρουσιάστηκε το 2022 έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής , προσφέροντας μια ματιά σε ένα μέλλον με supercars μηδενικών ρύπων, ήταν όμως περισσότερο η ρετροφουτουριστική σχεδίαση του που προκάλεσε… έρωτα με την πρώτη ματιά! Σύμφωνα πάντα με τις φήμες, το φερόμενο ως Ν74 μοντέλο,  θα ξεκινήσει να δοκιμάζεται τον Αύγουστο (2024) με την διαδικασία εξέλιξης να ολοκληρώνεται σε ένα διάστημα δύο ετών και να ακολουθεί η παρουσίαση του, που ορίζεται χρονικά, τον Ιούνιο του 2026.

Hyundai

Η KED ισχυρίζεται ότι προμηθευτές της Hyundai έχουν ήδη αρχίσει την κατασκευή ορισμένων επί μέρους τμημάτων του αυτοκινήτου, με ρήτρα παράδοσης μέχρι τον Ιούλιο του 2026, επιβεβαιώνοντας το χρονοδιάγραμμα της παρουσίασης του. Η παραγωγή δεν είναι γνωστό πότε ακριβώς θα ξεκινήσει αλλά οι πληροφορίες θέλουν να είναι διετής και περιορισμένης έκτασης, με 100 μονάδες να κατασκευάζονται κάθε χρονιά, κάτι μας κάνει ένα σύνολο 200 αυτοκινήτων.  Συμπληρωματικά στοιχεία που αναφέρει η εφημερίδα και τα οποία όπως συμβαίνει πάντα στην περίπτωση φημολογιών, τα μεταφέρουμε με επιφύλαξη, είναι πως το Ν74 θα έχει διθέσια διάταξη καμπίνας, gull wing τύπου αρθρώσεις στις πόρτες και, το σημαντικότερο, απόδοση 700+ ίππων, μεγαλύτερη δηλαδή από αυτή των 680 που είχαν ανακοινωθεί για το N Vision 74 concept.

Autotypos.gr / ψηφιακή δημιουργία

Η ηλεκτρική ισχύς θα παράγεται φυσικά από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και θα αποθηκεύεται σε μπαταρία 70 kW, ενώ η KED κάνει λόγω για μια εκτιμώμενη τιμή περίπου 500 εκατομμύρια γουόν, δηλαδή $ 370.000 βάση της τρέχουσας ισοτιμίας. Μένει να δούμε λοιπόν αν όλα αυτά επιβεβαιωθούν και η κορεατική εφημερίδα αποδειχθεί μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών. Οφείλουμε πάντως να επισημάνουμε ότι οι επίσημες δηλώσεις της Hyundai για το θέμα αυτό, είναι κόντρα, με την έννοια ότι στις αρχές της άνοιξης (2024), είχε ειπωθεί δια στόματος του τεχνικού συμβούλου του τμήματος Ν της εταιρείας, ότι δεν υπάρχει περίπτωση για παραγωγή του N Vision 74.

Aπό την άλλη, σπανίως τα concept περνάνε αυτούσια στην παραγωγή, το σύνηθες είναι να αποτελούν πλατφόρμες από τις οποίες προκύπτουν νέα μοντέλα και το Ν74 φαίνεται να είναι κάτι τέτοιο. Αν λοιπόν οι πληροφορίες της KED έχουν βάση, σταυρώνουμε τα δάχτυλα και ευχόμαστε τουλάχιστον να διατηρηθεί στο N74 όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσόστωση της σχεδιαστικής ταυτότητας του N Vision 74, που είχε αναδειχθεί ως “Best Concept Car of the Year” από τους αναγνωστες τους Quattroruote, το 2023.

Όλες οι ειδήσεις

10 μύθοι σχετικά με την χρήση και την συντήρηση του αυτοκινήτου

Ξεχάστε ό,τι ξέρατε για τα Smart: Οδηγούμε τα νέα #1 και #3!

Έρευνα: Σχεδόν οι μισοί Έλληνες οδηγοί έχουν οδηγήσει μεθυσμένοι

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο