Μετά από πολλά χρόνια φημολογίας, ίσως έχουμε επιτέλους την επίσημη επιβεβαίωση για την επιστροφή της Toyota Celica.
Η Toyota αφήνει υπονοούμενα για μια νέα Celica εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Ο πρόεδρος Akio Toyoda παραδέχτηκε σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε από το περιοδικό Best Car τον Οκτώβριο του 2023 ότι είχε ζητήσει από τους ανώτερους να αναβιώσουν το σπορ αυτοκίνητο των προηγούμενων δεκαετιών. Πέρυσι, ο πρόεδρος Tsuneji Sato ανακοίνωσε δημοσίως την επιθυμία του για την επιστροφή του αγαπημένου ονόματος. Σαν να μην έφτανε αυτό, το «Celica Mk8» εμφανίστηκε για λίγο σε έναν πίνακα σε ένα πρόσφατο επεισόδιο της σειράς anime Grip της Toyota.
Τώρα, το ίδιο το Best Car ισχυρίζεται ότι έμαθε απευθείας από την Toyota ότι μια νέα Celica βρίσκεται στα σκαριά. Το έγκριτο ιαπωνικό περιοδικό ρώτησε ευθέως τον Akio Toyoda αν το πολυδιαφημισμένο αυτοκίνητο επιστρέφει. Εκείνος αρνήθηκε να απαντήσει, αλλά παρέπεμψε την ερώτηση στον Γενικό Διευθυντή Τεχνολογίας της εταιρείας. Ο Hiroki Nakajima παρατίθεται να λέει:«Θα φτιάξουμε τη Celica».
Φαινομενικά συνειδητοποιώντας ότι μπορεί να μην ήταν η κατάλληλη στιγμή ή το κατάλληλο μέρος για να κάνει την ανακοίνωση, ο διευθυντής τεχνολογίας πρόσθεσε: «Αναρωτιέμαι λοιπόν αν είναι εντάξει για μένα να το πω αυτό». Η πικάντικη αποκάλυψη φέρεται να έγινε το Σαββατοκύριακο στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων του Ράλι Ιαπωνίας 2024. Αυτό είναι ό,τι πιο κοντινό έχουμε πάρει μέχρι στιγμής σε μια επίσημη επιβεβαίωση από την Toyota ότι ξεσκονίζει το όνομα Celica.
Κατά τη διάρκεια της ίδιας εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις. Το κοινό ρώτησε την Toyota σχετικά με τα σχέδιά της για την επόμενη γενιά του GR86, συγκεκριμένα αν θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητο και αν θα είναι υπερτροφοδοτούμενο ή όχι. Το Best Car αναφέρει ότι ο οδηγός της Gazoo Racing, Kazuya Oshima, πήρε το μικρόφωνο και είπε ότι η ομάδα εξέλιξης «εργάζεται αυτή τη στιγμή πάνω σε διάφορα πράγματα».
Η Toyota έχει δηλώσει επίσημα ότι εργάζεται πάνω σε μια νέα οικογένεια μικρών τετρακύλινδρων κινητήρων με χωρητικότητα 1,5 και 2,0 λίτρων. Ένα από τα ισχυρότερα κινητήρια σύνολα έχει ήδη δοκιμαστεί σε ένα απογυμνωμένο Lexus IS. Η δίλιτρη μονάδα θα είναι υπερτροφοδοτούμενη, ενώ το σύνολο των 1,5 λίτρων θα είναι ατμοσφαιρικό.
Η σειρά anime Grip της Toyota που αναφέραμε στην αρχή περιελάμβανε επίσης ένα «GR86 Mk3», μια «Supra Mk6», ακόμα και ένα «MR2 Mk4». Η λίστα έκλεισε με ένα «GR GT3», το οποίο αναμένεται να είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Toyota με ένα αντίστοιχο Lexus για το δρόμο, που φέρεται να ονομάζεται «LFR».
Όλες οι ειδήσεις
Οδηγούμε το νέο Volvo XC90 σε Δανία και Σουηδία
Γερμανική τραγωδία: Η «καμπάνα» χτυπά και για την Bosch
Kίνηση: Δεν ξεκινά καλά η εβδομάδα, σημαντικά προβλήματα σε κεντρικούς δρόμους