EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επίσημο: Τότε θα κλείσει το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες

episimo-tote-tha-kleisei-to-ergostasio-tis-audi-stis-vryxelles-735373

Η Audi αναζήτησε επενδυτές για να αναλάβουν την ιδιοκτησία του εργοστασίου, αλλά δεν μπόρεσε να εντοπίσει ένα οικονομικά βιώσιμο σχέδιο.

Η Audi όρισε ημερομηνία για να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με εκπρόσωπό της, το εργοστάσιο θα σταματήσει να συναρμολογεί οχήματα στις 28 Φεβρουαρίου 2025: «Η απόφαση να κλείσει το εργοστάσιο των Βρυξελλών είναι επώδυνη. Προσωπικά, ήταν η πιο δύσκολη απόφαση που χρειάστηκε να πάρω ποτέ στην επαγγελματική μου καριέρα», πρόσθεσε ο Gerd Walker, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi, υπεύθυνος για την παραγωγή.

Το κλείσιμο του βελγικού εργοστασίου, το οποίο προκλήθηκε από την πτώση των πωλήσεων του ηλεκτρικού Q8 e-tron και τα διαρθρωτικά ελλείμματα του εργοστασίου, δεν αποφεύχθηκε από την αναζήτηση μιας βιομηχανικής εναλλακτικής λύσης. Η Audi αναζήτησε επενδυτές πρόθυμους να αναλάβουν την ιδιοκτησία της, αλλά δεν μπόρεσε να εντοπίσει ένα οικονομικά βιώσιμο σχέδιο, ακόμη και μεταξύ ορισμένων κινεζικών κατασκευαστών. Ως εκ τούτου, η ανώτατη διοίκηση επέλεξε να αποχαιρετήσει το βελγικό εργοστάσιο.

Η κατάσταση στη Γερμανία

Το κλείσιμο του εργοστασίου συνδέεται προφανώς με τις τρέχουσες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο όμιλος Volkswagen. Ο γερμανικός κατασκευαστής βρίσκεται εν μέσω μιας εργατικής διαμάχης στη Γερμανία με απρόβλεπτη έκβαση, ιδίως λόγω του κινδύνου να κλείσουν πολλά εργοστάσια και ενός μαζικού σχεδίου απολύσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας δεν αντιμετωπίζει μόνο την εχθρότητα των εκπροσώπων των εργαζομένων, αλλά και του εποπτικού συμβουλίου. Το κορυφαίο διοικητικό όργανο της Volkswagen, στο οποίο συμμετέχουν συνδικαλιστές και εκπρόσωποι φορέων της Κάτω Σαξονίας, συζήτησε πρόσφατα το ενδεχόμενο να σταματήσει η παραγωγή στο εργοστάσιο της Δρέσδης, όπου απασχολούνται 300 άτομα, και να πουληθεί η μονάδα του Osnabrück, όπου απασχολούνται περίπου 2.300 άτομα, αλλά δεν κατάφερε να επιτύχει επαρκή συναίνεση για τα δύο μέτρα, κυρίως λόγω της θέσης των βασικών μετόχων, των οικογενειών Piech και Porsche, σχετικά με την ανάγκη να ακολουθηθεί σκληρή γραμμή στις περικοπές.

Οι διαφορές, σύμφωνα με το Manager Magazin, θα ωθούσαν επομένως το διοικητικό συμβούλιο να «αποστασιοποιηθεί» από το πρόγραμμα κλεισίματος. Προφανώς, όλα αυτά μένει να επιβεβαιωθούν και το Βόλφσμπουργκ προτίμησε να μην σχολιάσει προς το παρόν τις φήμες. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα θα πρέπει να επιλυθεί σύντομα: τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου θα έχουν εκφράσει την ελπίδα να βρεθεί λύση μέχρι τα Χριστούγεννα.

Όλες οι ειδήσεις

Απίστευτο κι όμως αληθινό: Πήρε για bonus AMG των 150.000€

Νέο Opel Frontera: Φθηνό, πρακτικό και στυλάτο

Φόρμουλα 1: Αυτοί είναι οι πιο καλοπληρωμένοι οδηγοί για το 2024

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο