Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen ισχυρίστηκε ότι η άνοδος των EV θα μπορούσε να τερματίσει την κυριαρχία των SUV.
Σε πρόσφατη δήλωσή του στο Auto Express, o Vincent Cobee ανέφερε ότι ένας βασικός λόγος για τον οποίο τα SUV θα χάσουν την δημοτικότητά τους είναι η μειωμένη αεροδυναμική, σημειώνοντας ότι αυτό το χαρακτηριστικό τα κάνει αρκετά λιγότερο αποδοτικά από ένα αντίστοιχο σεντάν. Επίσης, δεν πιστεύει ότι η η εγκατάσταση μεγαλύτερων μπαταριών είναι καλή λύση, λόγω του πρόσθετου βάρους. «Σε ένα EV με μπαταρία, εάν η αεροδυναμική είναι λάθος, η εμβέλεια μειώνεται σημαντικά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Cobee ανησυχεί ιδιαίτερα για το αυξανόμενο βάρος των EV, επισημαίνοντας το γεγονός ότι η Γαλλία σχεδιάζει να φορολογήσει τα οχήματα κατά βάρος και πρότεινε ότι αυτό το ζήτημα του βάρους και της αεροδυναμικής θα μπορούσε να τερματίσει την κυριαρχία των SUV.
Ο Cobee θεωρεί ότι είναι πιο σημαντικό να βελτιωθεί η φόρτιση από το να αυξηθεί τακτικά το μέγεθος των μπαταριών. Για να εξηγήσει καλύτερα τις σκέψεις του, συνέκρινε ένα όχημα μεγάλη μπαταρία με το να μεταφέρει κάποιος ένα μεγάλο -γεμάτο- σακίδιο στο γραφείο του κάθε μέρα. Αυτός είναι ο λόγος που η Citroen γενικά προσπαθεί να περιορίζει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών της οχημάτων σε περίπου 50 kWh ή λιγότερο.
«Αν παραμείνουμε στα «κουτιά SUV» μέχρι το 2030 και ανακαλύψουμε ότι δεν έχουν καθόλου ζήτηση στην αγορά, θα είναι ομολογουμένως μια δύσκολη προσγείωση. Σίγουρα δεν θέλετε να είστε ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει τον συγκεκριμένο τομέα», κατέληξε ο ισχυρός άνδρας της Citroen.
Όλες οι ειδήσεις