Σύμφωνα με το δημοσιογραφικό πρακτορείο Reuters, η Leapmotor αποφάσισε να μην κατασκευάσει το B10 στο Τίσι της Πολωνίας.
Για την κοινοπραξία μεταξύ της κινεζικής εταιρείας και του ομίλου Stellantis, αυτό είναι το τρίτο μοντέλο που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, μετά το αυτοκίνητο πόλης T03 (που παράγεται στο εργοστάσιο του Τίσι) και το SUV C10. Προς το παρόν, οι δύο εταιρείες εξετάζουν ως πιθανές εναλλακτικές λύσεις το εργοστάσιο της Stellantis στο Άιζεναχ της Γερμανίας, όπου παράγεται η Opel, ή το εργοστάσιο της Τρνάβα στη Σλοβακία.
Ο λόγος
Οι δασμοί. Σύμφωνα με το Reuters, το οποίο μίλησε με ανθρώπους μέσα από την εταιρεία, η απόφαση για τη μετακίνηση της παραγωγής αυτοκινήτων ήρθε υπό την πίεση της κινεζικής κυβέρνησης, μετά από συνάντηση με αυτοκινητοβιομηχανίες στις 10 Οκτωβρίου. Στη συνάντηση αυτή, ο υπουργός Εμπορίου φέρεται να ζήτησε να «σταματήσουν όλες οι μεγάλες επενδύσεις» σε χώρες που ψήφισαν υπέρ της θέσπισης δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Πολωνία ήταν μεταξύ των χωρών -μαζί με την Ιταλία- που ψήφισαν υπέρ των δασμών, ενώ η Γερμανία και η Σλοβακία ψήφισαν κατά.
Υψηλότερο κόστος
Αυτή τη στιγμή το πολωνικό εργοστάσιο στο Τίσι κατασκευάζει το T03 με εξαρτήματα από την Κίνα, και δεν είναι σαφές αν αυτό που αποφασίστηκε για το B10 θα επηρεάσει και την παραγωγή του μικρού BEV. Σύμφωνα με την πηγή που μίλησε στο Reuters, η παραγωγή στη Γερμανία θα είναι σε κάθε περίπτωση πιο ακριβή από ό,τι στην Πολωνία, με ό,τι μπορεί να επακολουθήσει σε ό,τι αφορά την τιμή λίστας του αυτοκινήτου. Η κοινοπραξία με τη Leapmotor δημιουργήθηκε για να φέρει στην Ευρώπη πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.
Όλες οι ειδήσεις
Ετοιμάζεται για απολύσεις η Audi, 4.500 θέσεις εργασίας «στον αέρα»
Δοκιμή Royal Enfield Interceptor 650: Πάμε σαν άλλοτε
Η νίκη Τραμπ «εκτοξεύει» την Τesla: Πάνω από 1 τρις η αποτίμηση της εταιρείας!