Η παγκόσμιο διαδικτυακή πλατφόρμα αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων CarGurus αποκάλυψε τις πιο περίεργες, πιο αηδιαστικές και πιο αξιομνημόνευτες εμπειρίες εμπόρων με πελάτες, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών.
Οι έμποροι αυτοκινήτων χρειάστηκε να απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως αν σε ένα αυτοκίνητο χωρούσε ένα κοντάρι για μεσαιωνικές κονταρομαχίες, αν ο έμπορος θα πλήρωνε την ασφάλεια του αγοραστή και πώς προφέρεται μια μάρκα γλωσσοδέτης (η Nissan!).
Οι οικογένειες των αγοραστών έπαιξαν εξέχοντα ρόλο στη συλλογή των πιο περίεργων διαπραγματευτικών τακτικών, με έναν πελάτη να ισχυρίζεται ότι η γυναίκα του θα τον χώριζε εάν ο έμπορος δεν του έκανε μεγαλύτερη έκπτωση, ενώ ένας άλλος προσέφερε τα παιδιά του ως ανταλλαγή για να πάρει ένα αυτοκίνητο. Στο άλλο άκρο, αποκορύφωμα ήταν ο πελάτης που επέμενε ότι ο έμπορος του πρόσφερε πάρα πολλά και ζήτησε να μειωθούν οι παροχές που θα απολάμβανε.
Η έρευνα του CarGurus διαπίστωσε επίσης τραγελαφικές ιστορίες από τα test drive των πελατών. Ένας πήρε το αυτοκίνητο στο σπίτι του για να βάλει τα κατοικίδιά του μέσα, ενώ άλλος ζήτησε από τον πωλητή να δανειστεί τα παπούτσια του, για να ταιριάζουν καλύτερα τα πόδια του στα πεντάλ.
Στις περιπτώσεις ανταλλαγής, οι έμποροι βρήκαν μέσα στα αυτοκίνητα που παρέλαβαν τα πάντα. Από κεφάλι κούκλας βιτρίνας μέχρι ψεύτικα δόντια, προσθετικά μέλη, παράξενες σκόνες, χρησιμοποιημένες πάνες μέχρι και νεκρά ποντίκια.
Ευτυχώς, όπως έδειξε η έρευνα, αυτές οι περιπτώσεις δεν υπερίσχυσαν και στο τέλος το πρόσημο ήταν θετικό, με τους ερωτηθέντες να τονίζουν τις καλές εμπειρίες τους. Μάλιστα, μερικές φορές σε αντάλλαγμα της καλής συνεργασίας με τον πελάτη, ανέφεραν ότι έλαβαν μπουκάλια κρασί, μπισκότα και κέικ ως ένδειξη ευγνωμοσύνης.