Το μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan είναι χωρίς πρίζα. Αποτελεί μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι μια τεχνολογία για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να αφιερώσουν χρόνο για να επαναφορτίσουν το όχημά τους με ένα καλώδιο. Ωστόσο οδηγούν καθημερινά σε αστικό και προαστιακό περιβάλλον και είναι έτοιμοι να κάνουν το πρώτο βήμα στη μετάβασή τους σε ένα πλήρες EV στο μέλλον.
Έρευνα της Nissan έδειξε ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί crossover περνούν περισσότερο από το 70% του χρόνου τους οδηγώντας σε αστικό και προαστιακό περιβάλλον. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι αυτοκινητιστές αισθάνονται υποχρεωμένοι να συμβιβαστούν με την οδηγική απόλαυση, προκειμένου να επιλέξουν το νέο όχημά τους με οικολογικά κριτήρια.
Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης που συμπληρώνεται από έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με μεταβλητή σχέση συμπίεσης 156 ίππων, μια γεννήτρια ισχύος, έναν μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW παρόμοιου μεγέθους και ισχύος όπως συναντάται στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μπορεί να μεταδοθεί μέσω του μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.
Αυτό που κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι η μοναδική πηγή ισχύος για τους τροχούς, επομένως η απόκρισή του είναι άμεση και γραμμική. Συνεπώς, το σύστημα e-POWER σχεδιάστηκε για να προσφέρει την ευχάριστη, αβίαστη και ομαλή οδηγική εμπειρία που συναντάται σε EV, αλλά χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης.
Το σύστημα e-POWER κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 2017 στο μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο Note και έγινε το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιαπωνία το 2018. Για την Ευρώπη το σύστημα έχει αναβαθμιστεί με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 1,5 λίτρων (156 ίππους), που μεταφράζεται σε συνολική τελική ισχύ 140 kW (188 ίππους).