Το πιο πρόσφατο έργο της Singer ονομάζεται DLS Turbo και είναι πιθανότατα η πιο ακραία Porsche 911 που έχουμε δει ποτέ.
Πολλές είναι οι εταιρείες που έχουν επιχειρήσει να φέρουν κάποιες παλαιότερες 911 της Porsche για άλλη μια φορά στο προσκήνιο, αλλά η Singer είναι σίγουρα από τις πρώτες (αν όχι η πρώτη) που μας έρχεται στο μυαλό. Γιατί άραγε; Γιατί πολύ απλά, όταν η Singer αποφασίζει να κάνει κάτι, το κάνει πολύ καλά!
Ο Rob Dickinson, ιδρυτής της Singer, και η ομάδα του συνδύασαν ότι έμαθαν από την Dynamic and Lightweight Study με την αγάπη τους για τις κλασσικές Porsche 934/5 –αγωνιστικά αυτοκίνητα που οι αντίπαλοι στις ΗΠΑ έβλεπαν… στους εφιάλτες τους στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Το αποτέλεσμα, ωστόσο, φαντάζει λιγότερο σαν εφιάλτης και περισσότερο σαν όνειρο…
Όπως και οι άλλες δημιουργίες της Singer, η DLS Turbo βασίζεται σε μια Porsche 911 γενιάς 964 από τις αρχές του 1990, αλλά μετά από πολλά… στεροειδή. Υπάρχουν 2 διαθέσιμες προδιαγραφές: Η πιο «τρελή», όπως το αυτοκίνητο απόχρωσης Blood Orange που εστιάζει στην πίστα, αλλά και ένα πιο… ανθρώπινο μοντέλο σε απόχρωση Moet Blanc για τον δρόμο.
Οι 2 εκδόσεις μοιράζονται τα «φουσκωμένα» μπροστά φτερά από ανθρακονήματα, τις τεράστιες εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά, όπως και αυτές στα πίσω παράθυρα που τροφοδοτούν με αέρα τον εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα 3,8 λίτρων. Η έκδοση δρόμου διαθέτει μια ρετρό αεροτομή τύπου ducktail, ενώ στην «πιστάδικη» έκδοση έχει τοποθετηθεί μια επιβλητική αεροτομή και ένας μεγαλύτερος διαχωριστής.
Το τεράστιο φάρδος του νέου bodykit κάνει την DLS Turbo να φαίνεται άκρως εντυπωσιακή από κάθε μεριά, αλλά κυρίως από την πίσω. Η φωτογραφία πραγματικά μιλά από μόνη της…
Όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους, είναι εξίσου εντυπωσιακοί. Παρότι διαφέρουν ως προς τα υλικά, τα χρώματα και τον εξοπλισμό, και οι 2 εκδόσεις διαθέτουν τα ίδια σπορ καθίσματα και καντράν που συνδυάζουν στιλιστικά στοιχεία από τις Porsche της δεκαετίας του 1960 και 1980.
Στο κέντρο του ενδιαφέροντας βρίσκεται, φυσικά, ο κινητήρας. Και οι 2 εκδόσεις της Singer DLS Turbο διαθέτουν τον ίδιο εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo κινητήρα με απόδοση 700 ίππων. Αυτός διαθέτει υδρόψυκτες κεφαλές, όπως και στην 959, έναν ηλεκτρικό ανεμιστήρα και παρότι διαθέτει 2 turbo, στροφάρει ανελέητα πάνω από τις 9.000 σ.α.λ.
Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Υπάρχουν 2 επιλογές τροχών με διαστάσεις 19 εμπρός και 20 ιντσών πίσω, με βάσεις κεντρικού κλειδώματος. Τα ελαστικά μπορεί να είναι Michelin Cup 2s ή Cup2R, με τις διαστάσεις των πίσω να φτάνουν τα… 345 χλστ.
Η Singer λέει πως θα κατασκευάσει 99 DLS Turbo, αλλά δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την τιμή τους. Αυτή, ωστόσο, αναμένεται να ξεπερνά τα 2 εκ. δολάρια!