Ο Κάρλος Ταβάρες φέρεται να σχεδιάζει να δρομολογήσει έναν μεγάλο διοικητικό ανασχηματισμό σε ολόκληρο τον όμιλο Stellantis.
Σύμφωνα με φήμες του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis στοχεύει σε μια ευρεία αναδιοργάνωση της ανώτατης διοίκησης, ως μια πρώτη απάντηση στην πρόσφατη «προειδοποίηση κερδών», δηλαδή μια προειδοποίηση σχετικά με τα αναμενόμενα κέρδη για το σύνολο του έτους.
Η αρχή γίνεται στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πορτογάλος μάνατζερ σχεδιάζει να παρουσιάσει τη πρόταση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου που έχει προγραμματιστεί τις επόμενες ημέρες στις ΗΠΑ, τη χώρα που προκαλεί τους περισσότερους πονοκεφάλους στη διοίκηση της εταιρείας. Η αναδιοργάνωση αναμένεται να επηρεάσει διάφορα τμήματα και θέσεις: το πρακτορείο αναφέρει τις οικονομικές ομάδες, τους επικεφαλής των επιχειρησιακών περιοχών και τους επικεφαλής των διαφόρων εμπορικών σημάτων του χαρτοφυλακίου. Ο ανασχηματισμός δεν θα είναι το μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη του διοικητικού συμβουλίου: οι διευθυντές θα κληθούν επίσης να συζητήσουν το μέλλον του ίδιου του Ταβάρες. Ως εκ τούτου, για το Bloomberg «είναι ασαφές» πόσο μεγάλη υποστήριξη θα λάβει η πρόταση του διευθύνοντος συμβούλου από το διοικητικό συμβούλιο.
Το μέλλον
Οι διευθυντές θα πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν τις απογοητευτικές επιδόσεις στην αγορά της Βόρειας Αμερικής και ειδικότερα τα μέτρα που έχει ήδη ανακοινώσει ο όμιλος. Ο όμιλος Stellantis έχει προβλέψει δράσεις για την παραγωγικότητα και το κόστος των τοπικών δραστηριοτήτων, ενώ μεταξύ αυτών θα μπορούσε να είναι και μια πρωτοβουλία για την οποία κυκλοφορούν φήμες εδώ και καιρό, δηλαδή ο αποχαιρετισμός της ιστορικής έδρας της Chrysler στο Όμπερν Χιλς. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβερνήτης του Μίσιγκαν Γκρέτσεν Γουίτμερ μίλησε για «συχνές» συνομιλίες με τον Ταβάρες σχετικά με μια «κορυφαία προτεραιότητα» για την κυβέρνησή της: τη διατήρηση της έδρας των βορειοαμερικανικών δραστηριοτήτων της Stellantis στην περιοχή του Ντιτρόιτ. Στην ουσία, η Γουίτμερ επιβεβαίωσε, έμμεσα, την πρόθεση του ομίλου να εγκαταλείψει το σημερινό του κτίριο στο Όμπερν Χιλς. Οι εγκαταστάσεις θεωρούνται πολύ μεγάλες και ακριβές, όχι μόνο επειδή υπάρχουν εκεί πολύ λιγότεροι εργαζόμενοι από ό,τι στο παρελθόν.
Για το λόγο αυτό, το μέλλον του κτιρίου βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό σε εκκρεμότητα: τον Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της απεργίας του συνδικάτου εργατών αυτοκινήτου για την ανανέωση της σύμβασης εργασίας, η εταιρεία αποκάλυψε ότι είχε αρχίσει να αξιολογεί την παρουσία της στο Μίσιγκαν και συνεπώς τις διάφορες τοποθεσίες της.
Επιπλέον, η General Motors ανακοίνωσε επίσης ότι αποχαιρετά τα κεντρικά της γραφεία στο Renaissance Center και μετακομίζει σε μικρότερους χώρους, ενώ η ίδια η Stellantis έχει μακρά ιστορία πρωτοβουλιών συρρίκνωσης «ακίνητης περιουσίας»: ένα μεγάλο μέρος του ιστορικού εργοστασίου της Opel στο Ρούσελσχαϊμ, μεγάλα τμήματα του εργοστασίου του Σοσό και πολλά άλλα ακίνητα εντός και εκτός των εργοστασίων έχουν ήδη πωληθεί.
Όλες οι ειδήσεις
Ένα Richard Mille για τη McLaren W1: Μαντέψτε πόσο κοστίζει!
Το μυστήριο με τα μπλε φώτα στους δρόμους
Η Κίνα απειλεί με δασμούς τα “πολυτελή” ευρωπαϊκά αυτοκίνητα