Στα τέλη του 1996, η Mercedes-Benz παρουσίασε την CLK-GTR, η οποία αποτελούσε την έκδοση παραγωγής του αντίστοιχου αγωνιστικού της γερμανικής εταιρίας, που έτρεξε στο πρωτάθλημα GT της FIA, το 1997. Ωστόσο, οι -τότε- κανονισμοί ανέφεραν ότι για να έπαιρνε έγκριση τύπου το αγωνιστικό, θα έπρεπε η εκάστοτε εταιρία να έβγαζε στην παραγωγή τουλάχιστον 25 αυτοκίνητα, τα οποία θα πληρούσαν τις προδιαγραφές για να κινηθούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.
Κάτι τέτοιο έγινε, με την Mercedes-AMG CLK GTR να γίνεται -τότε- το ακριβότερο αυτοκίνητο του κόσμου, καθώς η τιμή της άγγιζε τα 1.547.620 δολάρια. Συνολικά, η Mercedes κατασκεύασε 35 αυτοκίνητα της CLK-AMG, με τα δύο εξ αυτών να ήταν πρωτότυπα δοκιμών, κάτι που σημαίνει ότι δεν πήραν ποτέ πινακίδες κυκλοφορίας.
Συνεχίζοντας, η γερμανική εταιρία κατασκεύασε επτά CLK GTR για αγωνιστική χρήση, ενώ τα υπόλοιπα 26 πουλήθηκαν σε πελάτες της (20 coupe και τα έξι roadster). Η συγκεκριμένη έχει σταθερή οροφή και είναι η ένατη που βγήκε από το εργοστάσιο της εταιρίας, με τον οίκο δημοπρασιών Gooding & Co. να κάνει γνωστό ότι θα την βγάλει προς πώληση τον ερχόμενο Αύγουστο, στο Pebble Beach, της Καλιφόρνια.
Η Gooding & Co. αναφέρει η CLK GTR έχει διανύσει μόλις 1.442 χλμ. από το 1998, και εκτιμά ότι θα πουληθεί σε μια τιμή μεταξύ 8.500.000 και 10.000.000 δολαρίων. Αξιοσημείωτο είναι ότι το εν λόγω αυτοκίνητο είχε ξαναβγεί προς δημοπράτηση το 2018, τότε από τον οίκο RM Sotheby’s, και είχε πουληθεί για 4.515.000 δολάρια.
Μηχανικά, η έκδοση δρόμου της Mercedes-AMG CLK GTR φορούσε έναν 6.0-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 600 ίππων και 775 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα έκανε σε 3.2 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.