Σε δύο οδούς θα κινηθεί η εξέλιξη της Mercedes S-Class στο άμεσο μέλλον, με ταυτόχρονες ηλεκτροκίνητες και βενζινοκίνητες εκδόσεις
Το 2026, η Mercedes πρόκειται να παρουσιάσει την ανανεωμένη γενιά S-Class και ανάμεσα στις εκδόσεις θα συμπεριλαμβάνεται και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η οποία θα αντικαταστήσει την EQS. Το γεγονός αυτό ωστόσο, δεν σηματοδοτεί κατ ανάγκη και την μεταστροφή του μοντέλου αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μονοπάτια, αφού όπως φαίνεται, οι κινητήρες βενζίνης θα παραμείνουν, τουλάχιστον μέχρι το 2030.
Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας μάλιστα, η Mercedes, έχει επενδύσει πολλά περισσότερο απ΄ ότι συνηθίζεται σε ένα facelift, προκειμένου να εξελίξει το νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης της S-Class.
Με βάση τα δεδομένα αυτά, στη γκάμα της Mercedes θα υπάρχουν ουσιαστικά δύο διαφορετικά αυτοκίνητα, με το ίδιο όνομα. Η θέση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι η πλατφόρμα της αμιγώς ηλεκτρικής και της θερμικής έκδοσης, δεν θα είναι κοινή. Μια προσέγγιση «κοινής πλατφόρμας» χαρακτηρίζεται ως συμβιβασμός από την Mercedes και οι συμβιβασμοί, δεν συνάδουν με την κατηγορία στην οποία ανήκει η S-Class, ανεξαρτήτως από το είδος της μονάδος παραγωγής ενέργειας.
«Η τοποθέτηση ενός κινητήρα βενζίνης στην ηλεκτρική S-Class, σημαίνει ότι θα καταληφθεί χώρος στην πολυτελή καμπίνα του αυτοκινήτου, κάτι που οι πελάτες θα δυσκολευτούν να αποδεχτούν», δήλωσε ο CEO της Mercedes-Benz, Ola Källenius, για να συνεχίσει: «Αν το κάνουμε αντίστροφα, επίσης δεν θα λειτουργούσε, καθώς οι μηχανικοί θα έπρεπε να κάνουν πολλές παραχωρήσεις».
Ο Källenius, αναγνωρίζει ότι η εξέλιξη δύο διαφορετικών αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας αποτελεί μια δαπανηρή προσέγγιση αλλά η Mercedes θα προσπαθήσει να διατηρήσει το εγχείρημα σε «διαχειρίσιμο επίπεδο». Ο τρόπος για να επιτευχθεί αυτό, είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινή χρήση εξαρτημάτων και περιφερειακών, στο βαθμό τουλάχιστον που δεν θα επηρεάζεται η ταυτότητα και η απόδοση της κάθε έκδοσης.
Η Mercedes, έχει ήδη προετοιμαστεί για το μέλλον με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να πληρούν τους επερχόμενους κανονισμούς, Euro 7. Εν τω μεταξύ, είναι μια από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που εξακολουθεί να διαθέτουν αυτοκίνητα με κινητήρα V12.
Δεδομένου ότι η τρέχουσα S-Class θα ανανεωθεί σε μερικά χρόνια, σημαίνει ότι δεν θα αποσυρθεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Κατά συνέπεια, λοιπόν, οι κινητήρες βενζίνης θα προσφέρονται μέχρι το 2030.
Όλες οι ειδήσεις
Νέο ρεκόρ για τη Mercedes-AMG One στο Nurburgring! – Βίντεο