EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Datsun 1200 V10: Ο ορισμός του sleeper!

datsun-1200-v10-o-orismos-tou-sleeper-655633

Σε μια από τις πιο τρελές μετατροπές που έχουμε δει, ένα Datsun 1200 ute τώρα τροφοδοτείται από έναν V10 twin-turbo κινητήρα από Dodge Viper.

Για την τρελή αυτή πατέντα ευθύνεται ένας άνδρας ονόματι Ivan Turkovic, ο οποίος φέρεται πως αφιέρωσε 5 χρόνια από τη ζωή του για να την ολοκληρώσει. Ο κινητήρας στην τρέχουσα του μορφή του παράγει περίπου 600 ίππους, αλλά ο ιδιοκτήτης του Datsun σκοπεύει να φτάσει τους… 1.000. Ο λόγος που οδήγησε τον ιδιοκτήτη να επιλέξει τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι αρκετά απλός: Ήθελε να δημιουργήσει κάτι μοναδικό, και νομίζουμε πως τα κατάφερε! Το αυτοκίνητο – το οποίο προορίζεται για αγώνες dragster – διαθέτει μια πραγματικά εντυπωσιακή αναλογία ίππων/βάρους, χάρη στην ελαφριά καρότσα, σε συνδυασμό με τη θηριώδη δύναμη του V10 κινητήρα.

Μιλώντας για τον κινητήρα, πρόκειται για έναν V10 8,0 λίτρων, που προορίζεται από την Dodge Viper του 2002. Στην εργοστασιακή του μορφή, ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 450 ίππους, οι οποίοι είναι υπέρ-αρκετοί για να το τροφοδοτήσουν ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει σκάρτα 700 κιλά. Εκεί που κάποτε υπήρχαν 2 προβολείς, τώρα έχουν τοποθετηθεί δύο τουρμπίνες Garret GTX42, οι οποίες – μαζί με ένα νέο σύστημα ECU και το καύσιμο μεθανόλης – ανεβάζουν την δύναμη στους 600 ίππους, στα 5 psi (περίπου 0,35 bar).

Το τρελό Datsun διαθέτει επίσης νίτρα, για… λίγη παραπάνω ώθηση, ενώ ο ιδιοκτήτης του ελπίζει πως με ένα νέο πρόγραμμα ρυθμισμένο για καύσιμο E85, το αυτοκίνητο θα φτάσει σε απόδοση τους 1.000 ίππους. Απώτερος σκοπός είναι το Datsun να «γράφει» εφτάρια στα 400 μέτρα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ivan Turkovic (@evil__dat)

Αλλά αν νομίζατε πως ο Turkovic τροποποίησε μόνο τον κινητήρα του Datsun του, κάνετε λάθος! Για αρχή, το πλαίσιο έχει αντικατασταθεί με ένα σασί τριών τετάρτων – κάτι που έκανε δυνατή την τοποθέτηση του τεράστιου κινητήρα – αλλά και της μετάδοσης. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα διαφορικό 9 ιντσών, με τροχούς 15×10 και street-legal ελαστικά drag διαστάσεων 28×12,5. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο δε, είναι πως η πλειοψηφία των εργασιών έγιναν από τον ίδιο τον Turkovic!

Από πλευράς μας, του ευχόμαστε καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, αλλά και πολλές νίκες!

Όλες οι ειδήσεις 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο