Με μία νέα δήλωσή του ο CEO της Cosworth, της φημισμένης βρετανικής εταιρείας κινητήρων, ανακοίνωσε πως οι ICE έχουν πολύ μέλλον ακόμη, έστω κι αν ανεβαίνουν στο «επάνω ράφι».
Το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας και λίγο ακόμη, το 2035, έχει τεθεί ως το χρονικό όριο πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες (ICE / Internal Combustion Engine). Ωστόσο όλο και περισσότεροι κατασκευαστές τείνουν να επενδύουν παράλληλα με τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα και σε θερμικά, ακόμα και σε diesel.
Η Cosworth, μία εταιρεία που έχει δεκαετίες πίσω της στην κατασκευή θρυλικών μοτέρ, εξοπλίζοντας από F1 και εξωτικά υπεραυτοκίνητα έως εκδόσεις αυτοκινήτων που αγαπήσαμε, τύπου Ford Escort Cosworth, ανακοίνωσε σήμερα διά στόματος του νέου CEO, Φλόριαν Κάλμεγκερ, πως στοχεύει στη διατήρηση της παραγωγής τέτοιων κινητήριων συνόλων στην «ακριβή κατηγορία».
Για παράδειγμα, το τελειότερο αναλογικό υπεραυτοκίνητο της εποχής μας, το GMA T50 του Γκόρντον Μάρει, φοράει ατμοσφαιρικό μοτέρ της Cosworth.
Ανάλογη συνεργασία διατηρεί η Cosworth με την Aston Martin για το 12κύλινδρο Valkyrie. Πλέον στόχος της εταιρείας είναι να διευρύνει τέτοιου είδους συνέργειες που θα τις επιτρέψουν να διατηρήσει τους θερμικούς της κινητήρες για το «επάνω ράφι» της αγοράς
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Mercedes-AMG A35: Είναι μία «πραγματική» AMG;
Τα 8 πράγματα που αγαπάμε να παραμελούμε στο αυτοκίνητο το καλοκαίρι